پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

جشن جالب بالماسکه به همراه تصاویر آن جشن جالب بالماسکه به همراه تصاویر آن نجات معجزه آسای این جوان بعد خودکشی از طبقه چهلم+عکس نجات معجزه آسای این جوان بعد خودکشی از طبقه چهلم+عکس زن ماساژور بدون دست، با پا ماساژ می دهد!! + عکس زن ماساژور بدون دست، با پا ماساژ می دهد!! + عکس سرگذشت تاریخی‌ترین فرود یک هواپیما در ایران +عکس سرگذشت تاریخی‌ترین فرود یک هواپیما در ایران +عکس پسری که با استعدادش خانواده اش را پولدار کرد پسری که با استعدادش خانواده اش را پولدار کرد دختر محجبه ایرانی در رقابت سه گانه امریکا دختر محجبه ایرانی در رقابت سه گانه امریکا ماه تولدتان در مورد وضعیت جسمی و روان شما چه حرف هایی مي‌گويد؟ ماه تولدتان در مورد وضعیت جسمی و روان شما چه حرف هایی مي‌گويد؟ قدیمی ترین درخت جهان در ایران است + عکس قدیمی ترین درخت جهان در ایران است + عکس استفاده های متفاوت از جعبه کفش استفاده های متفاوت از جعبه کفش نتیجه عشق به هنر طبیعت و ماهیگیری نتیجه عشق به هنر طبیعت و ماهیگیری خلاقیت دیدنی زن زیبا با چهره های متفاوت + عکس خلاقیت دیدنی زن زیبا با چهره های متفاوت + عکس این مرد شگفت انگیز بدنی فراتر از آهنربا دارد این مرد شگفت انگیز بدنی فراتر از آهنربا دارد خواستگاری سگی عجیب به روش دانشجوی دامپزشکی + عکس خواستگاری سگی عجیب به روش دانشجوی دامپزشکی + عکس ده خانم معروف دنیا که فمنیست نیستند (عکس) ده خانم معروف دنیا که فمنیست نیستند (عکس) مردی بسیار عجیب که بدنش سوراخ نمی شود + عکس مردی بسیار عجیب که بدنش سوراخ نمی شود + عکس این مرد عجیب با 80 درصد خالکوبی بر بدن و صورت (عکس) این مرد عجیب با 80 درصد خالکوبی بر بدن و صورت (عکس) زیباترین دختر باربی جهان را ببنیید +عکس زیباترین دختر باربی جهان را ببنیید +عکس درخت  عجیبی که بین زمین و آسمان معلق است +عکس درخت عجیبی که بین زمین و آسمان معلق است +عکس این اتوبوس رو سقف هتل چه میکنه؟ این اتوبوس رو سقف هتل چه میکنه؟ حقایقی جالب در مورد بیل گیتس ثروتمندترین مرد دنیا حقایقی جالب در مورد بیل گیتس ثروتمندترین مرد دنیا

روش های ورزش کردن در محل کار

روش های ورزش کردن در محل کار

روش های ورزش کردن در محل کار,در اینجا با راه ها و روش هایی برای اینکه در محل کار هم ورزش کنید آشنا خواهید شد.

 

متخصصان تربیت بدنی برای فرار از بی تحرکی توصیه های سومندی به کارمندان کرده اند.

 

نشستن طولانی مدت در محیط کار مضرات پرخطری از جمله افزایش احتمال مشکلات قلبی، سرطان و دیابت را به همراه دارد. حتی 30 دقیقه‌ ورزش در باشگاه بعد از کار نیز نمی‌تواند مضرات نشستن را کاهش دهد و خطرات آن را از بین ببرد.

 

نشستن طولانی مدت به اندازه سیگار کشیدن خطرناک است. برای مبارزه با خطرات نشستن می‌توان از حرکاتی مانند ایستادن، حرکات کششی و راه رفتن استفاده کرد. روش‌های زیر می‌توانند به فعالیت بیشتر کارمندان کمک کنند.

 

1- سعی کنید به صندلی خود وابسته نباشید

حرکت کردن در محیط کار به این معنا نیست که یک ساعت در محل کار پیاده روی کنید، سعی کنید بیشتر بایستید و از هر فرصت برای نشستن استفاده نکنید، ایستادن بیشتر به سوخت و ساز بدن کمک می‌کند.

 

هنگامی که می‌ایستد تمام ماهیچه‌هایی که مربوط به ایستادن هستند شروع به فعالیت می‌کنند و چربی و قند بیشتری برای تامین انرژی سوزانده می‌شوند.

 

پیشنهاد می‌شود که هر نیم ساعت یک بار بایستید، هنگامی که با تلفن صحبت می‌کنید بایستید و حتی در نهایت می‌توانید از میزهای ایستاده استفاده کنید.

 

2- به خود یادآوری کنید

می‌توانید از دستبندهای ورزشی استفاده کنید که در صورت زیاد نشستن به شما اخطار می‌دهد. می‌توانید از زنگ هشدار گوشی تلفن همراه نیز استفاده کنید.

 

3- حرکات کششی انجام دهید

علاوه بر ایستادن حرکات کششی نیز انجام دهید. برای مثال می‌توانید از لگن خم شوید و سر را به سمت پایین قرار دهید. به این شکل همسترینگ کشیده می‌شود و جریان خون افزایش می‌یابد.

 

یا این که می‌توانید بایستید دست را پشت کمر قرار دهید کمر را به سمت عقب خم کنید و سر را به سمت سقف بگیرید، قسمت قفسه سینه را باز کنید حرکت دیگر این است که کف دست‌ها را بر روی یکدیگر قرار دهید و آرنج‌ها را تقریبا به صورت 90 درجه نگه دارید.

 

هنگامی که دست‌ها را به هم فشار می‌دهید عضلات سینه را منقبض کنید. این حرکت بر روی شانه، سینه و عضلات سه سر کار می‌کند.

 

اگر می‌توانید دست‌ها را بر روی دسته صندلی قرار دهید و چند سانت بدن و پاها را از زمین و صندلی جدا کنید. این حرکت باعث قدرتمند شدن عضلات بالا تنه می‌شود و جریان خود را افزایش می‌دهد.

 

4- کمی پیاده روی کنید

بهتر است از پله‌ها به جای آسانسور استفاده کنید. اگر با کسی کار داشتید سعی کنید به اتاق او بروید و از تلفن یا ایمیل استفاده نکنید.

 

5- طرز فکر خود را تغییر دهید

کسی از شما نمی‌خواهد که از امروز 20 دقیقه‌ یوگا انجام دهید و یا با دوچرخه به محل کار بروید. از کارهای ساده شروع کنید. کمی ایستادن، راه رفتن و حرکات کششی می‌تواند سبک زندگی شما را تغییر دهد. بهتر است به ورزش ساده‌تر نگاه کنید و آن را کار پیچیده ای تصور نکنید.

 

 

منبع:ایسنا

 

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ