پارس ناز پورتال

ده مدل لباس برای پاییز 2015

مجموعه : مدل لباس جدید
ده مدل لباس برای پاییز 2015

ده مدل لباس برای برای پاییز 2015 , فصل تابستان رو به اتمام است. پس برای فصل جدید نیاز به لباس های جدید دارید و اگر از الان برای خرید اقدام کنید بهتر است.

امروز Elle Strauss متخصص مد شما را راهنمایی می کند تا بدانید برای پاییز 2015 چه لباس هایی مناسب و مد هستند. او بهتان می گوید این ده تکه لباس را برای پاییز 2015 بخرید و شاید هم در کمد لباس هایتان داشته باشید که می توانید برای پاییز از آنها استفاده کنید.

 

1. هر نوع لباس نارنجی رنگ

من واقعا فکر می کنم رنگ مشکی برای روزهای سرد مناسب نیست چون خیلی دلگیر است. می توانید لباس های نارنجی و پرتقالی را که رنگ این فصل هستند انتخاب کنید.

 

این لباس هرچیزی می تواند باشد: یک دامن، کت، یا حتی زیورآلات. رنگ های گرم برای فصل های سرد مناسب ترند. یادتان باشد استفاده کردن از کت صورتی رنگ و رو رفته زمستان پارسال گزینه اصلا خوبی نیست. پس همین الان به خرید بروید تا روحیه تان هم بهتر شود.

 

ده مدل لباس برای پاییز 2015

 

2. بوت های بلند

این بوت های دهه 60 چند سالی است مد شده اند، پس فکر خیلی هوشمندانه ای است که قبل از اینکه مراکز خرید به خاطر شروع شدن فصل خرید پاییز شلوغ شود شما خریدتان را کرده باشید.

حالا کسانی که بوت هایشان را زودتر خریده اند و نمی توانند برای پوشیدن منتظر بمانند چه کنند؟ این خانم ها می توانند در مهمانی های غیر رسمی آخر تابستان آن را با یک پیراهن کوتاه طرح دار ست کنند.

 

ده مدل لباس برای پاییز 2015

3. کیف های کاربردی به سبک کیف های ارتشی

این کیف ها خواه کوله باشند خواه کیف دستی به پیشنهاد Elle یک وسیله مناسب برای فصل پاییز هستند: آنها در اندازه و شکل های متنوعی هستند، اما مدل مورد علاقه من رنگ زرد براق مدل Alexander Wang است. این مدل هم زیبا و هم کاربردی است و رنگش به اندازه کافی تابستانی است که بتوانید هم الان استفاده کنید و هم فصل پاییز.

ده مدل لباس برای پاییز 2015

4. لباس های بافت شل و گشاد

شما می توانید لباس های سایز بزرگ بافتنی خود را به عنوان یک لباس شیک و مد روز بپوشید و بدنتان را نیز گرم نگه دارید. اگر می خواهید برای امسال خرید کنید پیشنهاد می کنیم مدل های بدون آستین را انتخاب کنید که در روزهای اول فصل پاییز با دست های برهنه بپوشید و وقتی هوا سردتر شد با یک بلوز آستین بلند نازک در زیرش بپوشید.

ده مدل لباس برای پاییز 2015

5. کفش های کتانی

کفش کتانی هیچ وقت از مد نمی افتد و انتخاب خوبی برای فصل پاییز است. می توانید مدل پارچه ای یا مدل ساق دار انتخاب کنید و آن را با یک شلوار دمپا ست کنید.

ده مدل لباس برای پاییز 2015

6. شلوار پیش بندی و لباس های یکسره

اگر در کمد لباستان حداقل یک شلوار پیش بندی ندارید حتما امسال یکی بخرید. می توانید همین الان برای خرید بروید چون این مدل لباس ها را در هر فصلی می توانید خریداری کنید. اگر نمی توانید تا پاییز صبر کنید تا آن را با یقه اسکی بپوشید همین حالا هم می توانید شلوار جین پیش بندی خود را با یک تی شرت استین کوتاه ست کنید.

ده مدل لباس برای پاییز 2015

7. شلوارهای پارچه ای پاچه گشاد

این مدل شلوارهای پارچه ای هم برای فصل تابستان مناسب است هم فصل پاییز. یک انتخاب شیک و مناسب برای محل کار است چون هم خیلی راحت پوشیده می شود و می توانید کل روز بدون اینکه احساس بدی داشته باشید استفاده کنید.

ده مدل لباس برای پاییز 2015

8. گوشواره بلند تکی

یکی از زیور آلاتی که می توانید پاییز امسال با لباس هایتان ست کنید، یک عدد گوشواره تک است. که بهتر است یک مدل گوشواره بزرگ و بلند را انتخاب کنید که قد آن تا نزدیکی شانه برسد.

ده مدل لباس برای پاییز 2015

9. دامن های میدی تا زیر زانو

Elle به شما دامن های راحت یک رنگ تا زیر زانو را پیشنهاد می کند که در مهمانی های رسمی ظاهری باوقار بهتان می دهد. با این دامن ها دیگر می توانید بدون پوشیدن لباس تنگ و سختی دادن به خود در مهمانی ها شیک باشید. این دامن ها برعکس دیگر لباس های پاییزی شما را چاق نشان نمی دهد.

ده مدل لباس برای پاییز 2015

10. کت های گشاد و بلند

پاییز 2014 زمان پوشیدن لباس های گشاد و سایز بزرگ است. کت هایی که بزرگ و شل هستند و به اصطلاح به انها کت های پتو شکل می گویند. وقتی که هوا رو به سردی رود فوق العاده گرم و راحت هستند.

ده مدل لباس برای پاییز 2015