پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

اعتیاد عجیب این دختر جوان به خوردن اسفنج و صابون + عکس اعتیاد عجیب این دختر جوان به خوردن اسفنج و صابون + عکس تحقیقات نشان داده اسپانیایی ها آدمخوار بودند تحقیقات نشان داده اسپانیایی ها آدمخوار بودند ایده عجیب خانم چینی برای گرم کردن ماشینش ایده عجیب خانم چینی برای گرم کردن ماشینش این پادشاه عاشق خانم های بسیار چاق بود (عکس) این پادشاه عاشق خانم های بسیار چاق بود (عکس) تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروف تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروف عجیب ترین استفاده های طلا در ایران عجیب ترین استفاده های طلا در ایران مردی که به عشق حیوان خانگی اش گوشهایش را برید + تصاویر مردی که به عشق حیوان خانگی اش گوشهایش را برید + تصاویر مورچه های عجیبی که بخیه جراحی میزنند +عکس مورچه های عجیبی که بخیه جراحی میزنند +عکس ثبت رکورد ازدواج برای این مرد انگلیسی ثبت رکورد ازدواج برای این مرد انگلیسی نکته های کلیدی برای خانه تکانی سریع +عکس نکته های کلیدی برای خانه تکانی سریع +عکس parsnaz دختری عجیب در تسخیر شیاطین + عکس خانه عجیب ساخته شده بر روی باتلاق ها خانه عجیب ساخته شده بر روی باتلاق ها پسر بچه بانمک مبتلا به یک کوتولگی نادر + عکس پسر بچه بانمک مبتلا به یک کوتولگی نادر + عکس تصاویر پیوند موفقیت آمیز 2 دست برای کودک ۸ ساله تصاویر پیوند موفقیت آمیز 2 دست برای کودک ۸ ساله درگذشت زنی که ادعا می کرد پیرترین زن دنیا است + عکس درگذشت زنی که ادعا می کرد پیرترین زن دنیا است + عکس بدن زیبای این کودک بدنساز خوش اندام +عکس بدن زیبای این کودک بدنساز خوش اندام +عکس parsnaz با متولد شدن بچه، مادر هم زنده شد (عکس) 8 پدیده علمی تخیلی که به حقیقت پیوسته اند (+تصاویر) 8 پدیده علمی تخیلی که به حقیقت پیوسته اند (+تصاویر) تست هوش جالب اشکال تست هوش جالب اشکال دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس) دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس)

آموزش انجام دادن تمرینات کششی برای سوزاندن چربی

مجموعه : رژیم و تغذیه

آموزش انجام دادن تمرینات کششی برای سوزاندن چربی

آموزش انجام دادن تمرینات کششی برای سوزاندن چربی ، تمرینات ورزشی کششی کوتاه مدت که شما را راغب می کنند تا در کمترین زمان تغییر کنید. بطوریکه دوستانتان از شما می خواهند تا راز این تغییر را برایشان فاش کنید.در اینجا به 6 روش نادرست که اغلب مردم برای سوزاندن چربی اضافی و لاغر شدن بکار می گیرند اشاره می کنم .

 

اشتباه اول- انجام ورزش هایی برای قسمت های خاص بدن ;
انجام ورزش هایی جهت سوزاندن چربی های موضعی مثل ورزش حلقه بایسپ (bicep curls) نتیجه قابل توجهی به شما نمی دهد. این گونه تمرینات به اندازه کافی ماهیچه های قسمت مورد نظر را برای چربی سوزی و مصرف انرژی و سوزاندن کالری تحریک نمی کنند ، پس در نتیجه ماهیچه شما فرم نخواهد گرفت.

 

اگر شما میخواهید در حین سوزاندن چربی ، ماهیچه های خود را فرم دهید نیاز به یک برنامه طراحی شده دارید که تمام عضله های بدن را به یکباره و همزمان تحریک کند و انرژی بسوزاند . استفاده از این نوع تمرینات باعث می شود که خیلی زود به نتیجه مطلوب برسید .

آموزش انجام دادن تمرینات کششی برای سوزاندن چربی

اشتباه دوم – تمرین با دستگاه هوازی
ممکن است به نظر کار با دستگاههای هوازی نتیجه فوق العاده خواهند داشت اما صادقانه باید بگویم که اینطور نیست . این دستگاهها فقط برای این مفیدند که با کفش های گره زده بشینید و نفستان را در سینه حبس کنید .

 

مشکل این است که دستگاههای هوازی حرکات طبیعی بدن را تغییر داده و حرکات ورزشی شما را محدود می کند . اینعمل باعث می شود قدرت ماهیچه ها افزایش یابد و در نتیجه چربی سوزی در عضله ها کم شود .و دیگر اینکه دستگاههای هوازی باعث آسیب شدید به مفاصل مخصوصاً مفاصل پا می شود.

 

اگر شما مایلید که خیلی سریع به نتیجه مطلوب برسید حرکات ورزشی را با هم ترکیب کنید زیرا این کار توانایی را به شما می دهد که هنگام ورزش حرکات طبیعی تری داشته باشد و متابولیسمتان به سرعت بالا برود و در نهایت عضله های سفتی داشته باشید.

 

اشتباه سوم نرمش هایی که سلامت قلب را تهدید می کنند
اگر میخواهید وزن کم کنید و چربی اضافه خود را بسوزانید باید چکاب قلب انجام دهید .اگر شما عادت به پیاده روی در خارج از منزل دارید ویا از تردمیلی استفاده می کنید که نشانگر ضربان قلب ندارد ، اشتباه می کنید .حتماً می دانید که برای بدست آوردن یک نتیجه نسبی تلاس بسیار زیادی لازم است .

 

در این مطلب قصد دارم نرمش های موثر برای سلامت قلب بدون اینکه فشاری به مفاصل شما وارد شود، ارائه دهم. که نتیجه ای شگفت انگیز در مدت زمانی کوتاه تر و بازدهی دوبرابر از تمرینات قبلی ;دارد. از این مطلب به راحتی نگذرید زیرا وقتیکه این ترفندها را بیاموزید خود را سرزنش خواهید کرد که چرا قبلاً اینها را انجام نمی دادید.

 

اشتباه چهارم انجام ورزش های سنتی برای داشتن شکمی عضلانی
اگر میخواهید شکمی صاف داشته باشید انجام ورزش های سنتی مثل دراز و نشست اصلا مناسب نیست و به شما کمکی نمی کند . در واقع انجام این تمرینات باعث نمی شود که شکمتان مانند شکم ورزشکاران حرفه ای 6 تکه شود .

 

این نرمش ها فقط باعث هدر رفتن وقت می شود و چربی های اضافی اطراف شکم را آب نمی کند .رمز داشتن شکمی زیبا فقط در این است تا چربی های سمجی که در شکمتان پنهان شده اند را بسوزانید . من به شما خواهم گفت که چطور این چربی ها را بسوزانید در حالیکه ماهیچه های شکمی را تحریک می کنید همزمان با چربی سوزی ، فرم گرفته و زیبا شوند .

 

اشتباه پنجم انجام بیش از حد تمرینات تکراری
انجام تمرینات تکراری به صورت متداول باعث می شود که هیچ نتیجه ای حاصل نشود.ما انسانها همیشه تمایل داریم کارهایی را انجام دهیم که برایمان آشناست و قبلاً انجام داده ایم و به آنها عادت داریم. اما وقتی صبحت از ورزش می شود برای پیشرفت در آن و داشتن اندامی ایده آل باید عادات ورزشیتان را تغییر دهید.

 

و خیلی زود خواهید دید که بدن شما توانایی شگفت انگیزی برای تطبیق با عادت ها دارد.در مرحله بعد من به شما خواهم گفت که چگونه هر چند وقت ، تمرینات ورزشی را تغییر دهید به طوری که بدنتان فرایند تغییر را نشان دهد.

 

اشتباه ششم- انجام نرمش های طولانی مدت
برنامه های تمرینی بلند مدت همیشه به این معنی نیست که نتیجه بهتری خواهید گرفت . اگر تلاش شما برای ورزش بسیار بالا است و تغییر مثبت چندانی در خود نمی بینید ، نباید تمرینات قبلی را تکرار کنید و منتظر نتیجه مطلوب باشید .

 

زمانی که اندام شما روبه متناسب شدن است به کیفیت بیش از کمیت پاسخ می دهد .می خواهم مثالی ذکر کنم که در کوتاهترین زمان به اندامی متناسب و بدنی سالم برسید . اگر این کار را انجام دهید مثل این است که یک قوطی نوشیدنی انرژی زا مصرف کرده باشید.

 

(انجام حرکات نرمشی یکسان و قدیمی که هیچ نتیجه ای ندارد را متوقف کنید و راه مناسب درباره اینکه در کوتاهترین زمان اندامی متناسب و بدنی مناسب داشته باشید را پیدا کنید.)

 

 

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ