پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

این پسر جنون کیم کارداشیان گرفته این پسر جنون کیم کارداشیان گرفته پسری که همیشه خندان است  +عکس پسری که همیشه خندان است +عکس خواستگاری عجیب یک کشاورز از نامزدش در طویله گوسفندان! +عکس خواستگاری عجیب یک کشاورز از نامزدش در طویله گوسفندان! +عکس عکسهای ستاره های هالیوود به دست این افراد خراب شدند عکسهای ستاره های هالیوود به دست این افراد خراب شدند خواستگاری و ازدواج عجیب و جالب پلیس ضربت +عکس خواستگاری و ازدواج عجیب و جالب پلیس ضربت +عکس بچه پولدارهای دبی چه کارهایی می کنند؟ بچه پولدارهای دبی چه کارهایی می کنند؟ اقدام عجیب مادری برای تنبیه دخترش (عکس) اقدام عجیب مادری برای تنبیه دخترش (عکس) عکس های دیده نشده و نایاب از چین در سال ۱۸۶۰ عکس های دیده نشده و نایاب از چین در سال ۱۸۶۰ دختر فلج که در روز عروسی راه رفت +عکس دختر فلج که در روز عروسی راه رفت +عکس این دختر هرگز رشد نخواهد کرد (عکس) این دختر هرگز رشد نخواهد کرد (عکس) عکس های مردی با چهره ی عجیب در چین عکس های مردی با چهره ی عجیب در چین لبخند و دندان ستاره ها قبل و بعد از شهرت لبخند و دندان ستاره ها قبل و بعد از شهرت زنی که دو نیم شده بود و دوباره زنده شد + عکس زنی که دو نیم شده بود و دوباره زنده شد + عکس اقدام جالب پسر 10 ساله برای مادربزرگ نابینایش + عکس اقدام جالب پسر 10 ساله برای مادربزرگ نابینایش + عکس بهترین شوهر جهان که با یک تیر دو نشان می زند + عکس بهترین شوهر جهان که با یک تیر دو نشان می زند + عکس این دختر زیبا روزی 20 تا موز در هر وعده میخورد (عکس) این دختر زیبا روزی 20 تا موز در هر وعده میخورد (عکس) پرسودترین فرصت های شغلی برای زنان پرسودترین فرصت های شغلی برای زنان عکس های جالب ازدواج همزمان 3800 نفر در چین عکس های جالب ازدواج همزمان 3800 نفر در چین عادات و رفتارهای عجیب  ستاره سرشناس سینما! +عکس عادات و رفتارهای عجیب ستاره سرشناس سینما! +عکس دوست صمیمی وحشتناک دختر 2 ساله دوست صمیمی وحشتناک دختر 2 ساله

دلایل ناموفق بودن در کاهش چربی های بدن

مجموعه : رژیم و تغذیه

دلایل ناموفق بودن در کاهش چربی های بدن

دلایل ناموفق بودن در کاهش چربی های بدن,اگر چربی شکمتان را با سرعت کافی از دست نمی‌دهید، پس احتمالا یکی از این روش‌های تمرینی یا تغذیه‌ای نادرست را دنبال میکنید.

 

با وجود بسیاری از عوامل دیگر که می‌توانند در عدم کاهش چربی بدن نقش داشته باشند، این ۱۰ دلیل نیز معمولا در کندی پیشرفت شما موثر هستند. مطمئن شوید که نهایت تلاشتان را برای کنترل این عوامل می‌کنید تا بتوانید حداکثر نتیجه را بدست آورید و سریع‌تر از همیشه به بدنی بدون چربی دست پیدا کنید.

 

۱. بیش از حد غذا می‌خورید

این مورد باید در حال حاضر برای اکثر مردم بسیار روشن باشد. بسیاری از مردم نمی‌دانند که چه تعداد ماکرو (پروتئین، کربوهیدرات و چربی) در غذاهایی که می‌خورند وجود دارد، و بسادگی آنرا با چشم اندازه می‌گیرند.

 

آنها معتقدند همان چیزی که می‌بینید، احتمالا وارد بدنتان می‌شود، اما چیزهای ساده‌ای مانند سس‌ها را که به غذاها کالری اضافه می‌کنند، در نظر نمی‌گیرند.

 

گاهی اوقات فکر می‌کنید که با سفارش یک سالاد در فرودگاه یا رستوران مورد علاقه‌تان، دارید انتخاب سالمی می‌کنید، اما ممکن است بدون آنکه حتی متوجه شده باشید، یک وعده حاوی ۶۰۰ کالری خورده باشید.

 

در پایان روز شما نباید بیشتر از کالری مصرفی‌تان، کالری دریافت کرده باشید، زیرا این مساله به مرور زمان باعث افزایش وزن و سایز بدن شما می‌شود.

 

۲. پروتئین کافی مصرف نمی‌کنید

پروتئین، علاوه بر ترمیم و رشد بافت عضلانی، وظایف دیگری نیز دارد. خانم‌ها اغلب، از این قاعده پیروی نمی‌کنند و همچنین بعضی از آقایان نیز پروتئین کافی نمی‌خورند. پروتئین باعث افزایش احساس سیری در وعده‌های غذایی می‌شود که می‌تواند منجر به کاهش مصرف کالری کل شود.

 

۳. وعده‌های غذایی مایع، زیاد مصرف می‌کنید

راحتی، عامل مهمی است که باعث می‌شود بسیاری از افراد تصمیم بگیرند به مصرف انواع شیک‌ها روی ببرند.

 

اگر می‌خواهید خوش اندام شوید، همیشه بهتر است تا جاییکه می‌توانید کالری‌های مصرفی‌تان را بجوید. عمل جویدن و هضم غذاهای جامد، بیشتر از خوردن مایعات، کالری می‌سوزاند.

 

البته شما باید از مصرف نوشابه‌هایی که حاوی میزان بالایی شکر هستند، کلا پرهیز کنید. زیرا کالری مصرفی روزانه‌ی شما را به شدت افزایش می‌دهند. مشخص شده که مصرف نوشابه‌های رژیمی بطور منظم، در جایی دیگر منجر به زیاده‌روی در مصرف کالری می‌شود.

 

۴. فکر می‌کنید سالم غذا می‌خورید

تا بحال چند بار شنیده‌اید که خوردن میوه یا آجیل برای شما مفید است؟ خب از نظر فنی آنها برای شما عالی هستند، زیرا امگای موجود در آجیل و دانه‌ها و ریز مغذی‌ها و فیتوژن‌های موجود در میوه‌ها برای سلامتی شما فوق العاده‌اند.

 

اما مصرف زیاد آنها، بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید کالری و قند وارد بدنتان می‌کند. به یاد داشته باشید یک گرم چربی، ۹ کالری دارد. هنگامیکه تعدادی بادام بر می‌دارید و اکثر اوقات بعنوان یک میان وعده می‌خورید، معمولا آنها را اندازه نمی‌گیرید.

 

به سادگی تخمین بزنید که یک گرم چقدر می‌شود. این دانه‌ها و آجیل‌ها را با خود همراه نداشته باشید، زیرا آنها کالری بالایی دارند و می‌توانند کالری کل روزانه‌تان را افزایش دهند.

 

۵. با شدت کافی تمرین نمی‌کنید

هنگامیکه در یک تمرین مسلط شدید، باید به بدنتان بیشتر فشار بیاورید تا به همان نتایج برسید. شما باید هر زمان که به باشگاه می‌روید، به بدنتان فشار بیشتری وارد کنید، بنابراین بدنتان را مجبور کنید که از حداکثر انرژی‌اش استفاده کند.

 

ثبت تمرینات روزانه، می‌توانند به شما کمک کنند تا از در جا زدن و عدم پیشرفت که بخاطر تمرینات معمولی و تکراری بوجود می‌آید، جلوگیری کنید. خودتان را به چالش بکشید تا در زمان کمتر، بیشتر فعالیت کنید و وزنه‌های سنگین‌تری را با همان تعداد تکرار، بالا ببرید.

 

۶. کاردیوی بیش از حد

بسیاری از مردم ساعات زیادی را صرف انجام تمرینات کاردیو می‌کنند و به نتیجه‌ای هم نمی‌رسند. کاردیوی زیاد باعث تولید بیش از حد کورتیزول می‌شود که منجر به چربی شکمی بیشتر و مشکلات سلامتی متعددی می‌گردد!

 

با یک یا دو جلسه در هر هفته شروع کنید سپس زمان هر جلسه را افزایش دهید، تمرینات اینتروال بیشتری وارد تمرینات کنید یا اگر پیشرفتتان کند شد، یک تمرین کاردیوی اضافی انجام دهید.

 

۷. عدم کنترل بر روی استرس

وقتی استرس دارید، بدن شما هورمونی به نام کورتیزول تولید می‌کند. اگر این هورمون کنترل نشود موجب افزایش ذخیره‌ی چربی بدن می‌گردد.

 

اکثر مردم در تمام طول روز تحت استرس هستند، در نتیجه سطح هورمون کورتیزول آنها همیشه بالا است. این مسئله، منجر به افزایش چربی بدن می‌شود، حتی اگر رژیم غذایی و تمرینی آنها کامل و بی عیب و نقص باشد.

 

۸. کمبود خواب و استراحت

به مورد قبلی که در مورد استرس بود بر می‌گردیم. کمبود خواب و استراحت نیز سطح کورتیزول را افزایش می‌دهد و بدن شما هرگز بطور کامل بازسازی نمی‌شود.

 

وقتی کمبود خواب دارید، حساسیت به انسولین در بدن شما کاهش می‌یابد، در نتیجه بیشتر احتمال دارد که بدنتان چربی ذخیره کند و کورتیزول شما بالا می‌رود.

 

هردو مورد منجر به کاهش چربی کمتر از حد ایده آل می‌شوند. خوابیدن بیشتر را یک اولویت در شیوه‌ی زندگیتان قرار دهید. مطالعات نشان می‌دهد که خوابیدن بمدت حداقل ۷ ساعت متوالی، مطلوب است.

 

۹. ننوشیدن آب کافی

آیا می‌دانستید که خوردن آب به افزایش سوخت و ساز بدن شما کمک می‌کند، بدن را از مواد زائد پاکسازی می‌کند، و مانند یک مهار کننده‌ی اشتها عمل می‌کند؟

 

بدن شما برای تمام فرایندها و عملکردهای متابولیکی‌اش به آب نیاز دارد. بدنی که بخوبی هیدراته باشد، چربی‌ها را سریعتر و موثرتر از دست می‌دهد.

 

۱۰. ثابت قدم نبودن

شاید فکر کنید که این مورد کاملا روشن است، اما ثبات قدم مانند چسبی است که ۹ دلیل قبلی را کنار هم نگه می‌دارد. اگر در مورد روش زندگی و اهداف کاهش چربی‌تان ثابت قدم نباشید، بدنتان تغییری نخواهد کرد. شما باید به تمام ۹ نکته‌ای که گفته شد پایبند باشید تا به اندام رویایی‌تان دست پیدا کنید.

 

 

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ