پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

پرپشت‌ترین موی دنیا به نام یك زن امریكایی + عکس پرپشت‌ترین موی دنیا به نام یك زن امریكایی + عکس سنگی که همسان انسان است (عکس) سنگی که همسان انسان است (عکس) زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستند زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستند لباس عجیب این زن با سبزی ساخته شده است + عکس لباس عجیب این زن با سبزی ساخته شده است + عکس شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکس شاگرد زرنگ های هالیوودی را بشناسید +عکس اولین پل متحرک ایران چه شکلی است؟ + عکس اولین پل متحرک ایران چه شکلی است؟ + عکس افشای عجیب کارمند سابق ناسا از وجود دو انسان در سیاره مریخ در 35 سال قبل! افشای عجیب کارمند سابق ناسا از وجود دو انسان در سیاره مریخ در 35 سال قبل! نوزاد هایی که از درون مادرشان را می خورند نوزاد هایی که از درون مادرشان را می خورند عجیب ترین آداب و رسوم مردم دنیا در کریسمس عجیب ترین آداب و رسوم مردم دنیا در کریسمس این مدیر تلگرام ماهی 30 میلیون درآمد دارد +عکس این مدیر تلگرام ماهی 30 میلیون درآمد دارد +عکس جدیدترین کفش طراحی شده توسط معروفترین زن دنیای مد جدیدترین کفش طراحی شده توسط معروفترین زن دنیای مد خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانی خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانی آشنایی با پردرآمدترین نویسندگان جهان + عکس آشنایی با پردرآمدترین نویسندگان جهان + عکس عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان قرن 21 را ببینید عکس های زیباترین و جذاب ترین زنان قرن 21 را ببینید رقیب عروسک باربی به زودی بازار می آید (عکس) رقیب عروسک باربی به زودی بازار می آید (عکس) جسدی که پس از 3 قرن سالم مانده بود  (18+) جسدی که پس از 3 قرن سالم مانده بود (18+) درخواست ازدواج از داور هنگام بازی فوتبال +عکس درخواست ازدواج از داور هنگام بازی فوتبال +عکس اقدام خجالت آور و عجیب زن برای حفاظت از شوهر + عکس اقدام خجالت آور و عجیب زن برای حفاظت از شوهر + عکس مردی گلوله را با شمشیر در هوا دو نصف می کند (عکس) مردی گلوله را با شمشیر در هوا دو نصف می کند (عکس) دانشجو دوشیزه تن فروشی خود را به مزایده گذاشت (عکس) دانشجو دوشیزه تن فروشی خود را به مزایده گذاشت (عکس)

سه ورزش عالی برای حذف چربی زیر بغل و شکم

سه ورزش عالی برای حذف چربی زیر بغل و شکم

سه ورزش عالی برای حذف چربی زیر بغل و شکم

 

وقتی  زیر بغل و پشت کمر و شکم برامده میشود ، بدن افراد ظاهر نامناسبی پیدا میکند که سبب میشود برای از بین بردن این ظاهر ناخوشایند به دنبال راه چاره باشیم ! چربی زیر بغل به گزارش پارس ناز شامل چربی هایی می شود که ما باید واقعا خودمان را از دست آنها خلاص کنیم.چربی زیر بغل و شکم از دسته چربی هایی هستند که به سختی آب می شوند. با این حال شما نگران نباشید، با سه ورزش زیر به سادگی می توانید چربی های زیر بغل و شکم تان را آب کنید.

 

شاید جذاب باشد که برآمدگی های در جلوی سینه خود داشته باشیم. اما متاسفانه زمانی که این برآمدگی به زیر بغل و پشت کمر هم کشیده می شود اصلاً زیبا نیست و مطمئناً همانطور که می دانید سانس لیپو (همان چربی آزار دهنده پشت و زیر بغل) بدون تلاش درست و حسابی از بین نخواهد رفت. اگر بخواهید فقط تمرین های مربوط به آن نقاط را نیز انجام دهید، باز هم زیاد نمی توانید مطمئن باشید، چرا که چربی های این قسمت مانند سایر چربی ها زمانی از بین می روند که شما مصرف میزان کالری روزانه خود را کاهش دهید.

 

خوشبختانه ما سه روش جدید کشف کرده ایم که می توان با اتکا به آن ها تقلب کرده و این چربی ها را از بین ببرید. این ورزش ها به طور کلی باعث ناپدید شدن چربی نمی شوند، اما می توانید حالت ماهیچه ای به آنها بدهند. با انجام این حرکات بدن شما شکل “V” به خود می گیرد و باسن و کمر باریک تر به نظر می رسند. اگر پشت شما عضلات ورزیده تری داشته باشد، ژست های بهتری می توانید بگیرید. مادرتان درست می گوید: زمانی که راست بایستید وزنتان تا ۵ کیلو کمتر نشان می دهد.خوب پس بگذارید وزنه برداری را شروع کنیم! این حرکات را برای ست های ۸ تا ۱۲ تایی تکرار کنید.

 

ست های دمبل برای از بین بردن چربی زیر بغل و شکم

 

کنار یک نیمکت یا صندلی محکم بایستید، یکی از دستان خود را روی لبه نیمکت یا تکیه گاه صندلی قرار دهید تا تعادلتان حفظ شود. از باسن به سمت جلو خم شوید. شکم در امتداد مهره های کمر قرار گرفته شود و سر و پشت تقریباً با زمین موازی باشند. با دست دیگر خود یک دمبل نسبتاً سنگین را بلند کنید (پس از اتمام ۸ حرکت باید احساس درد و خستگی کنید) آن را به سمت پایین آویزان کنید تا با سطح زمین موازی گردد.

 

ماهیچه های کتف خود را منقبض نمایید تا آن ها نیز موازی سطح زمین شوند. آرنج تان را خم کرده و وزنه را به سمت بالا بکشید تا جایی که دست به ماهیچه جلو بازو برسد. به آرامی وزنه را پایین ببرید. دستها را عوض کرده و حرکت را مجدداً تکرار نمایید.

 

نکته :

 

در تمام طول حرکت باید کمر خود را صاف نگه دارید. تمام فشار حرکت باید بر روی کمر وارد گردد نه بازوها. اگر احساس می کنید که فشار بر روی بازوهایتان وارد می شود، از ابتدای حرکت به اندازه لازم عضلات کتف را منقبض نکرده اید. برای آزمایش تصور کنید کسی انگشتش را بین دو کتف شما قرار داده و شما قصد دارید انگشت او را بفشارید. متوجه شدید؟ حالا همین کار را فقط با یکی از شانه ها انجام دهید.

 

بالا بردن پا و دست برعکس برای از بین بردن چربی زیر بغل و شکم

 

بر روی شکم خود در حالی که دست ها در بالای سر دراز شده اند و پاها کاملاً صاف هستند، دراز بکشید. کف دست و انگشتان پا باید بر روی زمین در حالت آزاد قرار بگیرند. لگن و قفسه سینه هم باید بر روی زمین فشرده شده باشند. می توانید پیشانی خود را بر روی زمین قرار دهید یا سر خود را به طرفین بچرخانید ( البته اگر تصور می کنید از این طریق راحت تر هستید ). حرکت را با بلند کردن ست راست و پای چپ آغاز کنید.

 

شما میزانی کشیدگی در عضلات کمر خود احساس خواهید کرد. تا آن جایی که می توانید دست راست و پای چپ را بالا آورده و در همان موقعیت نگه دارید تا احساس کنید دیگر قادر نیستید قفسه سینه خود را ثابت بر روی زمین نگه دارید. سپس پا و دست را کم کم پایین آورده و حرکت را با دست و پای دیگر تکرار کنید.

 

هشدار :

 

برای ساده کردن حرکت به هیچ وجه نباید بدن خود را تکان داده یا بچرخانید. اگر دارای مشکلات مربوط به کمر هستید این تمرین برای شما توصیه نمی شود. اگر احساس دردی بیش از آن چه مربوط به ماهیچه هاست احساس کردید از تکرار این حرکت جداً خودداری نمایید.

 

انواع مختلف :

 

می توانید فقط پاها یا تنها دست ها، و یا هم دست ها و هم پاها را در یک زمان از روی زمین بلند کنید. اگر احساس کردید زمان اجرای حرکت میزان فشار وارده بیش از حد تحمل است، می توانید هر چهار عضو خود (هر دو دست و هر دو پا) را از روی زمین بلند کنید.

کشش پشتی برای از بین بردن چربی زیر بغل و شکم

 

بر روی لبه یک صندلی بنشینید و وزنه های نسبتاً سبکی را در هر یک از دستان خود بگیرید ( در حدود 1/5 تا 4 کیلو ). از باسن به سمت جلو خم شده و کمر خود را کاملاً صاف نگه دارید. اگر می توانید کمی بیشتر خم شوید بد نیست که سینه خود را بر روی زانو قرار بدهید تا استراحت کند. دستان خود را پشت ساق پا قرار دهید. چانه خود را به داخل سینه ببرید. با کششی که به کمر و کتف خود وارد می کنید، سر را تا آن جایی که می توانید بالا بیاورید. مراقب باشید تا آرنج هایتان خم نشوند. زمانی که به آخرین میزان کشیدگی رسیدید، حرکت را متوقف کرده و سپس به آرامی سر و کمر را به سمت پایین هدایت کنید.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 لاغری آسان با مصرف ویتامین B  12

 

رژیم لاغری جدید و دو هفته ای دکتر آز

 

با این رژیم لاغری وزنتان نصف میشود

 

11 روش ساده برای لاغری سریع و کم کردن وزن

 

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ