پارس ناز پورتال

13 فوتبالیست معروف در دام این دختر ثروتمند

13 فوتبالیست معروف در دام این دختر ثروتمند


مطمئنا اخبار مربوط به وین رونی و ارتباط او با یک دختر 21ساله را خوانده و شنیده‌اید. او با دختری به نام جنیفر به مدت 4ماه در ارتباط بوده و همین امر موجب شد که همسرش تلاش خود را برای جدایی از وین رونی آغاز کند. اما نکته‌ای که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم مربوط است به جنیفر، دختری که آبروی بسیاری از بازیکنان فوتبال را خواهد برد!

نکته اول درمورد جنیفر، خانواده بسیار ثروتمند اوست بطوری که پدرش عضو یک شرکت نفتی است و مادرش هم فرد ثروتمندی است. حالا با داشتن چنین خانواده‌ای چرا او خواهان ارتباط با افراد مشهور و دریافت پول از آنهاست؟! سوالی که بسیاری از سایت‌ها و روزنامه‌های خارجی آن را مطرح کرده‌اند.

دوستان جنیفر صحبت‌های زیادی درباره او مطرح کرده‌اند. یکی از دوستانش می‌گوید: «برای او هیچ محدودیتی وجود ندارد، اگر او را اذیت کنید، مطمئن باشید که زندگی شما را از بین خواهد برد.» یکی دیگر از دوستانش می‌گوید: «او یک دختر وحشی و همیشه مست بود. در مهمانی‌ها بگونه الکل مصرف می‌کرد که همیشه مجبور بودیم جنیفر را به بیمارستان برسانیم!» دوست دیگرش نیز گفته: «هیچ کدام از اعضای خانواده‌اش از کارهای او با خبر نبوده و نمی‌دانستند که او در ازای دریافت پول با فوتبالیست‌ها ارتباط برقرار می‌کند.»

نکته عجیب درمورد جنیفر این است که تا قبل از 14سالگی دختر خوبی بوده و در یک مدرسه کاتولیک درس می‌خوانده است. گفته می‌شود این مشکلات از زمانی شروع شد که پدرش به دلیل شغل دائما در سفر بود و فرزندانش درخانه تنها بودند و زمانی که والدین‌شان نبودن در آنجا مهمانی برگزار می‌کردند! جنیفر در 16سالگی با مواد مخدر آشنا می‌شود و زمانی که فقط 17سال سن داشت با ال حاجی دیوف بازیکن مشهور فوتبال رابطه برقرار می‌کند و 200پوند از او دریافت می‌کند.

علاوه بر وین رونی، فردیناند، ال حاجی دیوف، فوتبالیست‌های دیگری نیز با او ارتباط داشته‌اند که گفته می‌شود حدود 13نفر هستند! حالا این تمام این افراد نگران هستند که این دختر 21ساله افشاگری کند و نام تمام آنها را اعلام بکند! پس از این اتفاقات و رسوایی‌ها‌، پدر و مادر جنیفر اعلام کردند که دیگر او را به فرزندی قبول ندارند و به هیچ وجه حاضر به پذیرش او نخواهند بود.


منبع: سایت جام نیوز