پارس ناز پورتال

فال حافظ جدید

فال حافظ جدید
فروردین:

چند هفته آینده را بعنوان زمان ترقی وتعالی دادن خود ببینید و دیگران را از استعدادهای خود آگاه سازید. شما مشکل زیادی برای پیشبرد خود ندارید چون اعتماد بنفستان قوی و اعتقادتان به خودتان دست نخورده می ماند.

 

حافظ:
سایه طایر کم حوصله کاری نکند طلب از سایه میمون همایی بکنیم
دلم از پرده بشد حافظ خوشگوی کجاست تا به قول و غزلش ساز نوایی بکنیم
تعبیر:راه دشواری در پیش داری. برای رسیدن به هدف، اراده ای محکم لازم است. باید هوشیار و مراقب باشی تا دچار لغزش و خطا نشوی. از دوستان مشفق و آگاه راهنمایی بطلب و با آنها مشورت کن. صبر و حوصله کن تا با آرامش خاطر به کار خود ادامه بدهی.

 

اردیبهشت:
اگر برای تعطیلات برنامه ای نداشته اید برای رفتن زمان بسیار خوبی را انتخاب کرده اید . اگر پولی برای برنامه ریزی آن پرداخت کرده اید این دورترین شانس برای رفع ناامیدی و خستگی است .

 

حافظ:
جز این قدر نتوان گفت در جمال تو عیب که وضع مهر و وفا نیست روی زیبا را
در آسمان نه عجب گر به گفته حافظ سرود زهره به رقص آورد مسیحا را
تعبیر:غرور و تکبر را در زندگی از خود بران و با دوستان و آشنایان مهربان باش و در هنگام بی نیازی و آسایش به فکر سختی و مشقت زندگی دیگران هم باش. با مهربانی و دوستی و با یاری دیگران می توانی زندگی راحتی داشته باشی. با مردم متکبر و خودپسند همنشینی نکن.

 

خرداد:
شاید شما مایل نباشید که آزادی خود را از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست می‌آورید. در نهایت، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می‌دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید. دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر می‌کند. حتی اگر احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند، بعدا مجبور خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

 

حافظ:
میان مهربانان کی توان گفت که یار ما چنین گفت و چنان کرد
عدو با جان حافظ آن نکردی که تیر چشم آن ابروکمان کرد
تعبیر:انتظاری که از رسیدن به هدف داشتی برآورده نشده است و به آرزوهایت نرسیده ای. با ناله و شکوه هیچ کاری درست نمی شود. نا امید نباش و در روشی که انتخاب کرده ای تجدید نظر کن و با عقل و تدبیر به سوی هدف برو.

 

تیر:
شما قادر هستید که بدون اینکه از دیگران تاثیر منفی بگیرید یک تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد کنید. ابراز وجود به شما اجازه می‌دهد که استعدادهای درونی خود را بشناسید و و آنچه از احساسات‌تان که مجال می‌یابند که بیان شوند را با دیگران تقسیم کنید‌ و این مهم نیست که چقدرکار پیچیده و دشواری است. با این وجود، شما مایل به این نیستید که روز تعطیل خود را با یک روز کاری معامله کنید. آنچه را اکنون واقعا ضروری است انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد روش تعطیلی خود را بهم بزنید. برنامه ریزی و فکر کردن به آنچه که می‌خواهید انجام دهید بهتر از این است که کاری را بدون اینکه به عواقب آن فکر کنید شروع کنید.

 

حافظ:
میان مهربانان کی توان گفت که یار ما چنین گفت و چنان کرد
عدو با جان حافظ آن نکردی که تیر چشم آن ابروکمان کرد
تعبیر:انتظاری که از رسیدن به هدف داشتی برآورده نشده است و به آرزوهایت نرسیده ای. با ناله و شکوه هیچ کاری درست نمی شود. نا امید نباش و در روشی که انتخاب کرده ای تجدید نظر کن و با عقل و تدبیر به سوی هدف برو.

 

مرداد:
امروز برای شما شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و شما ناگهان تصمیم می‌گیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار کنید. روش‌های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده، اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که “چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟” آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند..

 

حافظ:
رفته گیر از برم وز آتش و آب دل و چشم گونه‌ام زرد و لبم خشک و کنارم تر گیر
حافظ آراسته کن بزم و بگو واعظ را که ببین مجلسم و ترک سر منبر گیر
تعبیر:با دوستان، صمیمی و با نزدیکان، یکرنگ باش و زندگی را با آسودگی و راحتی طی کن. به دوستان کمک کن تا در لحظات بحرانی به کمک تو بشتابند. در زندگی خانوادگی سختگیر نباش

 

شهریور:
شما می‌خواهید کاری کنید تا از گِرِهی که می‌دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری کنید. اما هنوز خیلی چیزها هست که باید آنها را به خوبی راست و ریست کنید قبل از اینکه به خودتان اجازه ابراز هیجان دهید. شما تصمیمات بزرگی برای آینده دارید همانطور که خورشید وارد دوازدهمین خانه قسمت شما در ماه بعد شده است. به دقت انتخاب کنید، ‌به خاطر اینکه تصمیم آخر شما تاثیر بزرگی بر زندگی تان خواهد داشت.

 

حافظ:
جز این قدر نتوان گفت در جمال تو عیب که وضع مهر و وفا نیست روی زیبا را
در آسمان نه عجب گر به گفته حافظ سرود زهره به رقص آورد مسیحا را
تعبیر:غرور و تکبر را در زندگی از خود بران و با دوستان و آشنایان مهربان باش و در هنگام بی نیازی و آسایش به فکر سختی و مشقت زندگی دیگران هم باش. با مهربانی و دوستی و با یاری دیگران می توانی زندگی راحتی داشته باشی. با مردم متکبر و خودپسند همنشینی نکن.

 

مهر:
باید با دور اندیشی تصمیم بگیرید و به عواقب و عوارض آن فکر کنید. گروهی در کار خود دچار نوعی بلاتکلیفی شده اند یعنی هم پیشنهاد جالبی برایشان رسیده و هم در آن امتیازاتی دارند بهر حال باید سریعا” تصمیم گیری نمایید و مطمئنا قبول این پیشنهاد به نفع شما خواهد بود.

 

حافظ:
بعد از این دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده فروردین داد
در کف غصه دوران دل حافظ خون شد از فراق رخت ای خواجه قوام الدین داد
تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لطف و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و فانی است.

 

آبان:
آن دسته از متولدین این ماه که عزیزی را از دست داده اند باید صبورانه برخورد کنند چرا که عکس العمل های شدید و غم انگیز آنها، به کوچکترها و اطرافیان لطمه میزند و حتی تاثیرات منفی اش ماهها خواهد ماند. توصیه میشود جوانترها برای تصمیم گیریهای تازه خود، حتما مشورت و تحقیق را فراموش نکنند.

 

حافظ:
مجلس انس و بهار و بحث شعر اندر میان نستدن جام می از جانان گران جانی بود
دی عزیزی گفت حافظ می‌خورد پنهان شراب ای عزیز من نه عیب آن به که پنهانی بود
تعبیر:دودلی و تردید را از خود دور کن. از همنشینان و دوستان بد دوری کن تا دچار رنج و گمراهی نشوی. آرزوهای دور و دست نیافتنی غیر از رنج و زحمت نتیجه ای ندارد. اعتدال و میانه روی را پیشه کن.

 

آذر:
خیلی از خانمهای متولد این ماه گله دارند که هر چه برای اطرافیان خود میکنند بجز نمک نشناسی و نارو و کلک چیزی نصیب شان نمیشود و در واقع جواب محبت و فداکاری شان، دشمنی و یا بی تفاوتی است. به این گروه توصیه میشود حداقل با شناسائی آدمها، اقدام به یاری کنند.

 

حافظ:
هر نقش که دست عقل بندد جز نقش نگار خوش نباشد
جان نقد محقر است حافظ از بهر نثار خوش نباشد
تعبیر:بخت و اقبال با تو مساعد است. در زندگی قدر دوستان را بدان زیرا بدون آنها زندگی غم انگیز و دشوار می گذرد.

 

دی:
بعضی خانمهای متولد این ماه در زمینه مدیرت، موفقیت و کار و کسب بسیار توانا و خوش شانس هستند ولی معمولا” قدرشان را کمتر میدانند . حضور بعضی پدر و مادرهای عاقل و دور اندیش در جمع متولدین این ماه سبب شده خیلی از اختلافات و جدایی ها در نطقه اول متوقف شده و باید قدر این انسانها را بدانند.

 

حافظ:
بادت به دست باشد اگر دل نهی به هیچ در معرضی که تخت سلیمان رود به باد
حافظ گرت ز پند حکیمان ملالت است کوته کنیم قصه که عمرت دراز باد
تعبیر:از کاری که در پیش گرفته ای نادم و پشیمان نباش و دو دلی و تردید به خود راه نده. نتیجه هرچه باشد به خیر و صلاح تو است

 

بهمن :
قابل اعتماد و صادق هستید. اما اگر دوست نداشته باشید، به هر دلیلی جایی بروید و یا کاری انجام دهید، گاه ممکن است حقایق را جور دیگری بگویید و یا بهانه بیاورید اما این بار در ارتباط با مسائل خانوادی بر خلاف میل شما رخ خواهد داد و باید بر خلاف میلتان در یک جلسه ی کاری حضور پیدا کنید. عدم حضور شما میتواند پیامد نابهنجاری در پیش داشته باشد.

 

حافظ:
لب تو خضر و دهان تو آب حیوان است قد تو سرو و میان موی و بر به هیت عاج
فتاد در دل حافظ هوای چون تو شهی کمینه ذره خاک در تو بودی کاج
تعبیر:در زندگی کاملاً موفق هستی و در هنر به اهداف خود خواهی رسید. فقط مراقب باش تا متکبر و مغرور نشوی زیرا غرور آفت زندگی انسان است. با مردم به مهربانی و نرم خویی رفتار کن.

 

اسفند:
ناآرامی و سر گشتگی بعضی از متولدین این ماه را باید بحساب دوری از عزیزان، اصولا” دورافتادن از گذشته ها و خاطرات شیرینی که زندگی شان را دربر گرفته بود گذاشت، در مجموع متولدین این ماه آدمهای عاطفی، پابند گذشته و مسائل بسیار عاطفی هستند و بهمین سبب خیلی از دختر خانمهای متولد این ماه تا سالهای سال بدلیل دست نیافتن به ایده آلها ازداوج نمی کنند، خیلی از مردها تا پایان عمر وصلتی را نمی پذیرند.

 

حافظ:
جایی که یار ما به شکرخنده دم زند ای پسته کیستی تو خدا را به خود مخند
حافظ چو ترک غمزه ترکان نمی‌کنی دانی کجاست جای تو خوارزم یا خجند
تعبیر:غرور و تکبر دیگران را به هیچ بگیر و به دوستان ظاهر الصلاح دل مبند. برای رسیدن به مقصود باید به خود متکی باشی. عاقبت اندیش و هوشیار باش تا دچار رنج و زحمت نشوی.