پارس ناز پورتال

ترفند تاثیر بیشتر ماسک

ترفند تاثیر بیشتر ماسک

شما که هفته ای یک الی دو بار از ماسکهای مخصوص نوع پوستتان استفاده می کنید برای اینکه بدانید چطور یک ماسک تاثیر بهتری روی پوست خواهد داشت در این قسمت با ما باشید…
 
شما که هفته ای یک الی دو بار از ماسکهای مخصوص نوع پوستتان استفاده می کنید برای اینکه بدانید چطور یک ماسک تاثیر بهتری روی پوست خواهد داشت در این قسمت با ما باشید.
 
ماسکها زمانی تاثیر درست و خوب خود را بر روی پوست نشان خواهند داد که همزمان با استفاده ی موضعی آنها بر روی صورت یا حتی دست از مواد قابل خوردن آنها نیز مصرف شود و این بدین معناست که شما با هر بار استفاده از انواع ماسکهای میوه ای همان میوه را همزمان که ماسک آن روی صورتتان است میل کنید.
 
اگر از ماسک عسل، شیر و یا حتی نشاسته استفاده می کنید حتما دو تا سه قاشق غذا خوری عسل یا نشاسته و یا یک لیوان شیر همزمان بخورید .
قطعا تاثیر گذاری بهتر ماسکها را با این روش خواهید دید چرا که این روش یهترین روش استفاده از ماسکها در طب چینی محسوب می شود.
 
 سه ماسک مخصوص جهت جوان سازی و شاداب کردن انواع پوستها:
 
1- ماسک شیر :
دو قاشق غذا خوری شیر + یک قاشق مربا خوری  سر پر آرد برنج را با هم مخلوط کرده شب روی پوست تمیزی که با صابون شیر شسته شده بگذارید و همزمان یک لیوان شیر نیز میل کنید.پس از جذب کامل ماسک و خشک شدن آن روی پوست، صورتتان  را با آب سرد و خنک بشویید.
 
2-ماسک عسل:
یک قاشق غذا خوری عسل  + یک قاشق مربا خوری آب ولرم مخلوط کرده و روی پوست شسته شده با صابون شیر و عسل بخوابانید، همزمان دو قاشق غذاخوری عسل نیز میل کنید. 15 دقیقه ی بعد اول با آب ولرم و سپس با آب سرد و خنک بشویید.
 
3-ماسک نشاسته:
یک قاشق مربا خوری نشاسته + دو قاشق مربا خوری شیر را با هم مخلوط کرده و روی پوست شسته شده با صابون شیر بگذارید و همزمان یک لیوان شیر که در آن یک قاشق غذا خوری نشاسته حل کرده اید بنوشید. توجه داشته باشید که ابتدا نشاسته را در کمی آب سرد حل کرده و بعد در لیوان شیر بریزید و مخلوط کنید تا مایع یکدستی شود.