پارس ناز پورتال

آیا آنجلینا جولی می خواهد مسلمان شود؟ (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
آیا آنجلینا جولی می خواهد مسلمان شود؟ (عکس)
 
برخی روزنامه های آمریکایی اعلام کردند که "آنجلینا جولی" بازیگر سرشناس سینماهای آمریکا قصد دارد در آینده ای نزدیک مسلمان شود و خبر مسلمان شدنش را رسما اعلام کند.به گزارش پارس ناز این روزنامه های آمریکایی در حالی این خبر را اعلام کردند که در ادامه آن نوشته اند: البته تا به این لحظه "آنجلینا جولی" این خبر را تأیید و یا تکذیب نکرده است.

قاهره نت در ادامه نوشت: این روزنامه های آمریکایی برای اثبات مدعای خود اعلام کردند که این بازیگر سرشناس آمریکایی طی چند وقت اخیر توجه بسیار زیادی به "تمدن اسلامی" داشته و اعلام کرده که قصد دارد مطالعاتی در این زمینه داشته باشد.بنا براین گزارش "آنجلینا جولی" همچنین قصد دارد در چند وقت آینده زبان عربی بیاموزد تا بتواند بهتر با این فرهنگ و تمدن آشنا شود.

 

او مدتی پیش گفته بود آرزو دارد صحرای ایران را سوار بر شتر طی کند. این مطالب را شاید بتوان در یک عنوان کلی در ادامه اسلام گرایی بعضی از چهره های سرشناس هالیوود مثل شان علی استون که به تازگی شیعه شد دانست.این در شرایطی است که سال گذشته، فرج الله سلحشور، سازنده مجموعه های دینی و راوی داستان های مذهبی، از جولی با تعابیری بسیار منفی یاد کرده بود. اگر جولی اعلام کند اسلام آورده است، نقشه فرهنگی دنیا از این که هست، بسیار پیچیده تر خواهد شد.