پارس ناز پورتال

حملات هکرها به اطلاعات خصوصی ستاره های هالیوودی

مجموعه : اخبار سینما
حملات هکرها به اطلاعات خصوصی ستاره های هالیوودی
نام افرادی مشهوری همچون کیم کارداشیان، بیانسه،پاریس هیلتون ، هیلاری کلینتون و دیگر ستاره ها در میان 17 قربانی هکرهای اخیر امریکایی دیده می شود.مقامات امریکایی اخیرا اعلام کرده اند هکرهای اینترنتی اطلاعات حسابی و شخصی ستاره های معروف دنیای هالیوود و سیاست امریکا را سرقت کرده و در یک سایت عمومی به نمایش گذاشته اند.نام 17 قربانی در این رابطه فاش شده است که در میان آنان میتوان به نام پاریس هیلتون، بیانسه و همسرش، هیلاری کلینتون و کیم کارداشیان و بریتنی اسپیرز اشاره کرد.
 

نکته جالب در این رابطه این است که حتی اطلاعات رئیس پلیس امریکا و فرمانده "اف بی آی" نیز توسط هکرها هک و منتشر شده است.اطلاعاتی در مورد ستارگان هالیوودی نام برده نیز در میان فهرست قربانیان این حمله سایبری دیده میشود.علت اینکه این اطلاعات چگونه هک شده و یا اینکه چرا این افراد انتخاب شده اند هنوز در هاله ای از ابهام است.

شنیده میشود حملات سایبری تا کنون چهره های سرشناس بسیاری را هدف قرار داده است . یک سخنگوی رسمی اعلام کرده است که مقامات در حال تحقیق در این رابطه هستند اما در مورد جزئیات تحقیق هیچ گزارشی ارائه نشده است.گفته میشود این یکی از بزرگترین و پیچیده ترین حملات سایبری در تاریخ امریکاست.
 
 
پرداد