پارس ناز پورتال

اشلیی جود هالیوودی به دنبال سناتوری در آمریکا (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
اشلیی جود هالیوودی به دنبال سناتوری در آمریکا (عکس)
خانم "اشلی جود" به احتمال زیاد یکی از سناتورهای بعدی امریکا در مجلس سنا خواهد بود.به گزارش پارس ناز این خانم هنرپیشه که یک فعال اجتماعی تاثیر گذار نیز میباشد، اعلام کرد از طرف مردم محل زندگی اش ایالت "کنتاکی" در مجلس سنای امریکا حضور پیدا خواهد کرد. یک تاریخ اعلام شده است که قرار است او در آن برای سخنرانی در میان مردم و بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات و اهدافش حضور پیدا کند.
 

او سعی کرده است خبر منتشر شده را تکذیب کند و اگرچه منابع بسیاری آن را تایید کرده اند او اعلام کرده است بهتر است خبرنگاران کمی حرفه ای تر عمل کرده و اخبار را از منابع معتبرتری دنبال کنند.اما گفته میشود این زن 44 ساله قصد دارد برای حضور در مجلس سنای این کشور با "مک کانل" سناتور سابق که 5 بار سابقه حضور در مجلس سنا را دارد رقابت کند.

شنیده میشود اوباما یکی از حامیان "جود" است اما از اظهار نظر در ارتباط با موقعیتهای سیاسی وی در رسانه ها خودداری کرده است . گفته میشود این ستاره هالیوودی هفته گذشته به واشنگتن دی سی سفر کرده است تا مناظرات سیاسی خود را برگزار کند.او از جبهه دموکرات در این انتخابات شرکت کرده است و میگوید بنابه دلایل بسیاری دیگر نمیخواهد وارد هالیوود شود و امیدوار است در عرصه سیاست فرد موفقی باشد.
 
 
پرداد