پارس ناز پورتال

جدیدترین عکس های نانسی عجرم و بیوگرافی

جدیدترین عکس های نانسی عجرم و بیوگرافی

 جدیدترین عکس های نانسی عجرم و بیوگرافی

نانسی نبیل عجرم (زادهٔ ۱۶ مه ۱۹۸۳ در اشرفیه، بیروت، لبنان) خواننده مشهور موسیقی پاپ لبنان و سفیر حسن نیت یونیسف است. او از ۸ سالگی وارد جهان خوانندگی شد، با حمایت‌های پدرش اولین آلبوم استودیویی خود را در ۱۵ سالگی منتشر کرد.
 
یکی از دلایل موفقت نانسی عجرم همکاری بدون حاشیه با مدیر عامل شناخته شده و موفق خود به نام جیجی لامارا است . نخستین آلبومش در سال ۱۹۹۸ منتشر شد به نام محتاج لک و پس از آن آلبوم شل عیونک را در سال ۲۰۰۱ منتشر کرد.
 
 آلبوم «یا سلام» در سال ۲۰۰۳ و آلبوم اه و نص را در سال ۲۰۰۴ و نیز آلبوم یا طب طب را در سال ۲۰۰۶ روانه بازار موسیقی کرد، سپس در سال ۲۰۰۷ اولین آلبوم کودکان خود را به نام شخبط شخابیط منتشر کرد. در سال ۲۰۰۸ آلبوم بتفکر فی ایه؟ و در سال ۲۰۱۰ آخرین آلبوم خود به نام ۷ منتشر کرد.
 
جدیدترین عکس های نانسی عجرم و بیوگرافی

در سال ۲۰۰۸ نانسی عجرم جایزه World Music Award را به خود اختصاص داد و عنوان جوان‌ترین خواننده عرب WMA کسب کرد. به گزارش پارس ناز نانسی اولین و تنها اسپانسر و سخنگوی زن کوکا کولا در خاور میانه‌است. توسط بسیاری از صاحب نظران نانسی به عنوان نماد موسیقی عربی شناخته شده‌است همچنین نانسی عجرم در هفته نامه نیوزویک و برنامه اپرا وینفری به عنوان یکی از تاثیر گذارترین و با نفوذترین شخصیت‌های خاورمیانه انتخاب شده‌است . صفحه رسمی فیسبوک نانسی عجرم با بیش از دو میلیون لایک بزرگترین صفحه در بین خوانندگان عرب می‌باشد.
 
همچنین ویدیو کلیپ « فی حاجات » او با بیش از ۲۰ میلیون بازدید در یوتیوب یک پدیده در بین ویدیو کلیپ‌های خوانندگان عرب به حساب می‌آید .نانسی عجرم دوبار در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ از سوی مجله عربی زهرة الخلیجبهترین خواننده عرب سال برگزیده شد و در سال ۲۰۰۵ مجله نیوزویک او را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین شخصیتهای جهان عرب انتخاب کرد.
 
جدیدترین عکس های نانسی عجرم و بیوگرافی

اوایل زندگی

نانسی عجرم از پدر و مادر خود به نام‌های نبیل عجرم و ریموندا عون در ۱۶ می۱۹۸۳ در یکی از محله‌های بیروت به نام اشرفیه متولد شد او در سال ۱۹۹۵ در سن ۱۲ سالگی در برنامه تلویزیونی نجوم المستقبل که استعدادهای موسیقی را کشف می‌کنند حضور یافت، و بعد از خواندن یکی از آهنگ‌های خواننده معروف عرب به نام «ام کلثوم» به مدال طلا دست یافت. نانسی علی‌رغم اینکه کمتر از ۱۸ سال سن داشت موسیقی را در کنار نوازندگان معروف لبنانی آموخت و در سندیکای هنرمندان حرفه‌ای لبنان به عنوان عضو پذیرفته شد. اولین تک آهنگ او به نام “Hobbak Allam Albi elGheere« از عبدو منظر و آهنگ »Oulha Kelma Ala Shani” بود. در سن ۱۵ سالگی در سال ۱۹۹۸ اولین آلبوم خود را به نام «محتجالک» (به تو نیازمندم) منتشر کرد و در سال ۲۰۰۰ آلبوم «شیل عیونک انی» (نگاهت را از من برگردان) را روانه بازار موسیقی کرد، که موفقیت‌های بزرگتری را برای او به ارمغان آورد.

 
جدیدترین عکس های نانسی عجرم و بیوگرافی

موسیقی حرفه‌ای

۲۰۰۲ – ۲۰۰۴ : اخصمک آه

موفقیت‌های نانسی عجرم هنگامی شروع شد که او فعالیت خود را با جیجی لامارا تولید کننده و مدیرعامل با تجربه آغاز کرد. در اوایل سال ۲۰۰۳ شهرت نانسی با آهنگ «اخصمک آه» افزایش یافت، در سال ۲۰۰۳ سومین آلبوم استودیویی خود را به نام «یا سلام» (اه وای) منتشر کرد که فروش بالایی داشت و موفقیت‌های زیادی را کسب کرد. ویدیو کلیپ «اخصمک آه» برای نانسی حواشی زیادی به همراه داشت که یادآور فیلمهای قدیمی عربی بود که نانسی به عنوان مدیر کافه با مشتریان خود می‌رقصید و برای آنها طنازی می‌کرد. موزیک ویدیوهای بعدی نانسی «یا سلام» و «سحر عیونو» بود که انتقادها را فرو نشاند و سبک و توانایی‌های نانسی را بهتر به مردم معرفی کرد.

 
جدیدترین عکس های نانسی عجرم و بیوگرافی

نانسی عجرم

۲۰۰۴ – ۲۰۰۶ : آه و نص، کوکا کولا

آلبوم چهارم نانسی عجرم به نام «آه و نص» در ۱۲ آوریل ۲۰۰۴ منتشر شد، آلبوم «آه و نص» موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای را برای نانسی به ارمغان آورد همچنین موقعیت نانسی را به عنوان یک ستاره در صنعت موسیقی عربی تثبیت کرد.به گزارش پارس ناز نانسی سپس ویدیو کلیپ «لون عیونک» (رنگ چشم‌های تو) را فیلم‌برداری کرد که نانسی به عنوان عروس در یک عروسی سنتی لبنان به تصویر کشیده شده بود. پس از انتشار آلبوم، نانسی قرارداد خود را با کوکاکولا به عنوان اسپانسر و سخنگوی رسمی این شرکت بزرگ در خاورمیانه و منطقه آفریقا به امضا رساند.

 
اولین ویدیو کلیپ تجاری برای کوکاکولا به نام «قول تنی کیدا» (دوباره بگو) توسط کارگردان بین‌المللی و ایتالیایی به نام «لوکا توماسینی» ساخته شد. چهارمین آهنگ از آلبوم «آه و نص» به نام «انت ایه؟» (تو چه هستی؟) با کارگردانی نادین لبکی ساخته شد، در این ویدیو کلیپ نانسی در نقش زنی ظاهر می‌شود که با مخفی کردن گریه‌های خود از شوهر دروغ گو، می‌خواهد زندگی خود را حفظ کند. این موزیک ویدیو به شدت موفق شد و طرفداران نانسی از این ویدیو استقبال خوبی داشتند. بعد از این ویدیو کلیپ بازیگران و کارگردانان برجسته مصری مانند ” Faten Hamama ” بازی نانسی در این ویدیو کلیپ را مورد ستایش قرار دادند.
 
جدیدترین عکس های نانسی عجرم و بیوگرافی

نانسی عجرم

۲۰۰۶ – ۲۰۰۸ : یا طب طب، شخبط شخابیط، الدنیا حلوا

پنجمین آلبوم نانسی به نام «یا طب طب و دلع» در ۱۵ فوریه ۲۰۰۶ منتشر شد. آلبوم «یا طب طب» بهترین آلبوم نانسی تا به امروز بوده با شش ویدیو کلیپ ساخته شده و پنج آهنگ استفاده شده در تبلیغات. سپس نانسی ویدیو کلیپ «معجبه» را برای کوکاکولا فیلم‌برداری کرد، همچنین نانسی قرارداد تبلیغ برای شرکت جواهرات داماس را امضا کرد، اولین آهنگ و ویدیو ساخته شده برای داماس «انا یلی» بود. نانسی سپس برای اولین بار با کارگردان برجسته لبنانی به نام سعید الماروق در ساخت ویدیو کلیپ «احساس جدید» (حس تازه) همکاری کرد، که این آهنگ به عنوان موفق‌ترین آهنگ آلبوم «یا طب طب» شناخته می‌شود. این ویدیو ادای احترام سعید الماروق به پدر و مادر ناشنوای خود بود که در آن زنی پولدار عاشق جوانی کر و لال می‌شود.

 
نانسی در سال ۲۰۰۷ ویدیو کلیپ «الی کان» را برای داماس ساخت و نیز آهنگ «الدنیا حلوا» (زندگی زیباست) برای کوکاکولا ضبط کرد. ششمین آلبوم نانسی در سال ۲۰۰۷ به نام «شخبط شخابیط» (خط خطی) در جهت آموزش ارزشها و اخلاق خوب به کودکان منتشر شد. نانسی مدت‌ها در فکر انتشار چنین آلبومی برای کودکان بود. دومین همکاری نانسی و سعید الماروق در ویدیو کلیپ شخبط شخابیط بود که چهار تا از آهنگ‌های این آلبوم را در خود داشت که موفق‌ترین آنها «شخبط شخابیط» و «شاطر شاطر» بود. نانسی آهنگ‌های آلبوم شخبط شخابیط را در محافل کودکان مانند کانال MBC3 و برنامه استار صغار اجرا کرد. او سپس ویدیو کلیپ «رساله العالم» (پیامی به دنیا) را با کارگردانی فادی حداد فیلم‌برداری کرد که موضوع آن صلح جهانی بود. این ویدیو کلیپ در تاریخ ۲۵ می۲۰۰۸ منتشر شد.
 
جدیدترین عکس های نانسی عجرم و بیوگرافی

نانسی عجرم

۲۰۰۸ – ۲۰۱۰ : بتفکر فی ایه ، WMA ، Oerah، یونیسسف و دوران ماردی

نانسی در ۳۰ ژوئیه ۲۰۰۸ هفتمین آلبوم استودیویی خود به نام «بتفکر فی ایه؟» (به چه فکر می‌کنی؟) منتشر کرد. این آلبوم برای طرفداران یک سوپرایز بزرگ بود چون در این آلبوم نانسی از سبک‌های جدید استفاده کرده بود و تغییرات زیادی را نسبت به آلبوم‌های قبلی داشت. این آلبوم یکی از موفق‌ترین آلبوم‌های نانسی بود که توانست جایزه World Music Award را نصیب خود کند.

 
 
 
 
مطالب مرتبط :