پارس ناز پورتال

عشق واقعی یک پیرمرد 93 ساله به همسرش (عکس)

عشق واقعی یک پیرمرد 93 ساله به همسرش (عکس)
عشق یک پیرمرد به همسرش که به علت بیماری دچار زوال حافظه شده است باعث شد این زوج 93 ساله سوژه رسانه ها شوند.به گزارش پارس ناز این مرد سعی دارد با خواندن خاطرات روزانه 70 سال زندگی مشترکشان روند از بین رفتن حافظه این زن را کاهش دهد.او هر روز به مرکز نگهداری که همسرش به آنجا سپرده شده است میرود و با نشان دادن عکسهایشان در طول سالها زندگی مشترک خاطرات خود را از عشق و تعطیلات و ساعات خوشی که داشته اند برای همسرش تکرار میکند.
 
 
داستان زندگی این زوج پیر اهل استان "کنت" انگلستان درست شبیه داستان یک فیلم هالیوودی به نام " دفتر یادداشت" با بازی " جیمز گارنر" است.آقای پاتر 93 ساله همسرش را در یک کلوپ شبانه ملاقات کرد و کم کم عاشق او شد. او در دفتر خاطراتش مربوط به اکتبر سال 1941 نوشته است: امشب یک دختر بسیار زیبا را ملاقات کردم و او را به رقص دعوت کردم امیدوارم بازهم او را ببینم .
 
 
هفته پیش آنها هفتادمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند که با یک کارت تبریک ویژه از سول ملکه انگلیس این جشن به آنها تبریک گفته شد.آقای پاتر میگوید : این زن همیشه یک همراه خوب و فوق العاده برای من بوده و هنوز هم هست. من در اولین نگاه عاشق او شدم و تصمیم گرفتم برای همیشه در کنار خودم او را داشته باشم . او به قدری برای من عزیز است که برای بهبودی اش هرکاری از دستم برآید انجام میدهم.