پارس ناز پورتال

قهرمانی این دختر 14 ساله در مسابقات اتومبیلرانی (عکس)

قهرمانی این دختر 14 ساله در مسابقات اتومبیلرانی (عکس)
جمی چادویک" یک دختر 14 ساله دانش آموز است که موفق شد رقبای پسر خود را شکست داده و برنده یک جایزه 40 هزار پوندی اتومبیلرانی شود.به گزارش پارس ناز او موفق به دریافت یک بورسیه تحصیلی از سازندگان خودرو " جنیتا" شده است. حامیان او پیش بینی میکنند که این دختر نوجوان به راحتی قادر به شرکت در مسابقات فرمول 1 خواهد بود.
 

او شرکت در مسابقات موتور سواری را در سن 11 سالگی آغاز کرد. او سال گذشته از میان ده ها شرکت کننده 14 تا 16 ساله در مسابقات قهرمان جوانان "جنیتا" برنده جایزه 40 هزار پوندی بورسیه تحصیلی شد.او میگوید : برای من یک رویا بود و هنوز قابل باور نیست که توانسته ام در این رقابتها پیروز باشم. او قصد دارد یک راننده حرفه ای باشد و در یک رشته ورزشی فعالیتهای شغلی خود را آغاز کند.
این مسابقات به منظور تخصیص یک بورس تحصیلی برگزار شد و 3 روز ادامه داشت . حدود 60 نفر از سراسر اروپا در این مسابقه شرکت کردند.
 
 
او اضافه میکند از تمام شرکت کنندگان در رقابتهای آینده که اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد جوانتر و کم تجربه تر است اما سعی میکند که موفق باشد.او قصد دارد ثابت کند که زنان نیز میتوانند در مسابقات فرمول 1 حرفهایی برای گفتن داشته باشند.مدیر این شرکت خودروسازی میگوید: جمی در طول مسابقات بورسیه با سرعت و مهارت و شخصیت خود مارا به شدت تحت تاثیر قرار داد.
 
 
پرداد