پارس ناز پورتال

ازدواج خواهر مایکل جکسون و تاجر قطری! (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
ازدواج خواهر مایکل جکسون و تاجر قطری! (عکس)
"جنت جکسون" در واکنش به شایعاتی که پیرامون ازدواج او و یک مرد میلیاردر عرب به گوش میرسید جزئیات ازدواجش را فاش کرد.به گزارش پارس ناز شنیده میشد که این زوج قرار است در یک مراسم کاملا مجلل در امارات با هم ازدواج کنند اما این شخصیت معروف هالیوودی در جدیدترین مصاحبه اش اعلام کرده است این مسئله کاملا دروغ است.او اضافه میکند : ما سال گذشته در یک مراسم کاملا خصوصی و بی سر و صدا ازدواج کرده ایم و هدیه ما به یکدیگر صرف امور خیریه در موسسات حمایت از کودکان شده است.
 

آنها اضافه کرده اند همیشه دوست دارند حریم خصوصی زندگی آنها حفظ شود. آنها همیشه رابطه خود را به دور از هرگونه حاشیه و خبر سازی نگه داشته اند اما اخیرا شایعاتی به گوش میرسید مبنی بر مراسم ازدواج 20 میلیون دلاری با حضور 500 میهمان ویژه و جشنی با شکوه در امارات ، که مشخص شد کاملا پوچ و بی اساس است.

یکی دیگر از شایعات جالب این بود که داماد ثروتمند قصد دارد به همه میهمانان مراسم ازدواجش جهت تشکر از حضور در این مراسم یک ساعت مچی برند "رولکس" 10 هزار دلاری هدیه بدهد.به نظرمیرسد که "جنت جکسون" 46 ساله از ازدواج با این تاجر میلیاردر 37 ساله عرب بسیار خوشحال است.