پارس ناز پورتال

یک پسر عجیب با نصف صورت (عکس)

یک پسر عجیب با نصف صورت (عکس)
لحظه به دنیا آمدن یک فرزند برای مادر بسیار زیبا و دلنشین است و او هر لحظه دعا می کند که فرزندی سالم و زیبا داشته باشد اما اگر شرایط بر وفق مراد نباشد ممکن است فرزندی ناقص به دست مادر برسد.به گزارش پارس ناز  “چارلین ماچین” مادری ۳۳ ساله از اهالی انگلستان است که شاید با دیدن فرزاندان دوقلویش بسیار خوشحال شد اما شوک بزرگی نیز در همان لحظه به او وارد شد چرا که یکی از فرزندانش صورتی نصفه داشت.
 

این اتفاق نزدیک به ۷ سال پیش زمانی که فرزندانش به دنیا آمدن رخ داد و این روزها دوقلوهای او به مدرسه می روند اما زندگی برای “هری” پسری با مشکلات صورت بسیار متفاوت با دیگر دانش آموزان است. مادر آن ها می گوید زمانی که بچه ها به دنیا آمدن پزشک معالج دستش را روی نیمه چپ صورتش گذاشت و البته بعدا متوجه شدم که منظور او چیست. “هری” در سمت چپ سر و صورتش هیچ اندامی ندارد و کاملا پاک شده است. او نه چشم دارد، نه گوش و حتی سوراخ بینی نیز ندارد.
 

او تا به حال سه بار زیر تیغ جراحان رفته است و نتیجه این عمل ها تنها بهتر شدن شکل ظاهری صورتش است و البته قرار است تا پایان سال یک چشم مصنوعی برای او کار گذاشته شود.البته نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد برادر دوقلو و سالم او به نام “الیور” است. مادر آن ها می گوید:”الیور همیشه در سمت برادرش است و او را تنها نمی گذارد و همیشه به دوستانش می گوید که برادرش را بدون توجه به شرایطش دوست دارد.”
مادر این بچه ها همیشه امیدوار است تا شاید روزی بتواند با پیشرفت علم و تکنولوژی زیبایی فرزندش را به او بازگرداند و از فشارهایی که روی او است نجاتش دهد.