پارس ناز پورتال

با خواندن این مطلب مو به اندامتان سیخ می شود!

با خواندن این مطلب مو به اندامتان سیخ می شود!
کاترین نایت اولین زن استرالیایی بود که به حبس ابد بدون آزادی به قید التزام محکوم شد. به گزارش پارس ناز ازدواج اول او آنقدر خشونت بار بود که شب عروسی سعی کرد همسر خود، دیوید کلت، را که زیاد مشروب می نوشید خفه کند.او پس از کشتن همسر اولش در رابطه بعدی اش با دیوید ساندرز به حدی حسادت ورزی کرد که گلوی توله سگ دوماهه شوهرش را جلوی چشمش تا به او نشان دهد که اگر در گذشته رابطه ای داشته باشد چه اتفاقی خواهد افتاد!
 

اگرچه معشوقه بعدی نایت، جان چارلز توماس پرایس کاملا از شهرت او به خشونت مطلع بود اما باز هم با این زن ازدواج کرد و قربانی بعدی او شد.این زن با فروکردن یک چاقوی قصابی به بدن پرایس و کشتن او به این رابطه پایان داد! دوربین مدار بسته منزل نشان داد که چاقو حداقل 37 بار از پشت و جلو به بدن او فرو رفته است و بسیاری از زخمها به ارگان های حیاتی او وارد شده است.
 
ولی این همه ماجرا نیست، چند ساعت بعد از مرگ پرایس, این زن پوست او را کند و آن را از یک قلاب گوشت روی درگاه اطاق نشیمن آویزان کرد.سپس سر او را برید و آن را در دیگ سوپ قرار داد و با گوشت بدنش غذا پخت و برای فرزندان همسرش ارسال کرد! غذا و یک یادداشت انتقامجویانه برای فرزندان او ارسال شد، ولی خوشبختانه قبل از آنکه آنها به خانه برسند توسط پلیس کشف گردید.این زن دیوانه اعلام کرد که بخاطر خیانت همسرش, چنین بلایی به سرش آورده است.