پارس ناز پورتال

حیرت مردم از لباس جدید جنیفر لوپز در مراسم جشنواره گرمی

مجموعه : اخبار سینما
حیرت مردم از لباس جدید جنیفر لوپز در مراسم جشنواره گرمی
 سیزده سال پیش “جنیفر لوپز” با پوشیدن لباس زیبای طرح ورساچه اش که در قسمت جلوی لباس برهنگی خاصی را همراه داشت ، اما این بار او با لباس جدید و پوشیده خود همه را مبهوت و حیرت زده کرد.به گزارش پارس ناز او امسال قبل از حضورش در مراسم قبل از افتتاح این جشنواره معتبر دنیای موسیقی با نامزد معروف و جوانش ” کاسپر اسمارت” برای ضیافت شام به یک رستوران فوق العاده لوکس رفت.
 
 

او یک لباس آبی تیره با آستین حریر و طرح دار به تن داشت که با کمربند مشکی تیره تزئین شده بود.این روزها او با حضورش در جشنواره های مهم به همراه ” کاسپر اسمارت” سوژه رسانه ها بوده است.
علیرغم لباسهای دیگر جنیفر لوپز 43 ساله که همیشه برهنگی را در نوع پوشش خود به همراه داشته است لباس امسال او کاملا پوشیده و برازنده به نظر میرسید.
 
حیرت مردم از لباس جدید جنیفر لوپز در مراسم جشنواره گرمی
 
او چند سال پیش لباس حریر سبزی را برای این مراسم انتخاب کرده بود که قسمت جلوی آن کاملا برهنه بود. گفته میشود از شرکت کنندگان در مراسم خواسته شده است لباسهایی به تن داشته باشند که اندام آنها را کاملا بپوشاند و از برهنگی قسمتهای جلوی بدن جلوگیری کند و همین مسئله باعث شد که اکثر خانمها در انتخاب لباسهایشان دقت بیشتری داشته باشند.