پارس ناز پورتال

یک دختر جوان با ضریب هوشی بالاتر از آلبرت انیشتن (عکس)

یک دختر جوان با ضریب هوشی بالاتر از آلبرت انیشتن (عکس)
بنابر گزارشات رسانه ها یک دختر 16 ساله انگلیسی به نام "لائورن ماربی" دارای ضریب هوشی بالاتر از آلبرت انیشتن است. او بعد از پشت سر گذاشتن تست تعیین ضریب هوشی توانست به امتیار 161 برسد و همگان را شگفت زده کند.این دختر انگلیسی عاشق برنزه کردن پوست خود است و به مانیکور علاقه زیادی دارد و دوست دارد موهایش همیشه رنگهای درخشان داشته باشد اما به نظر میرسد علیرغم علاقه به زیباتر دیده شدن او دارای هوش سرشاری است.
 

به گزارش پارس ناز وی برای انجام این تست در یک دفتر رسمی ثبت نام کرده است تا رسما بتواند نام خود را به عنوان یکی از باهوش ترین افراد زنده دنیا ثبت کند.او میگوید : در مدرسه من جزء ‌آخرین کسانی بودم که نتیجه آزمون را گرفتم و اکثر افراد قبل از در حدود 130 امتیاز داشتند و من هم در انتظار نتیجه ای مشابه بودم .
 
 
اما این امتیاز همه را شوکه کرد. اگرچه به دلیل کسب نمرات خوب همه معلمان مدرسه مرا فرد باهوشی میدانستند اما به من میگویند واقعا باور نمیکنند که من تا این حد باهوش باشم.وی تاکید میکند خوشحال است که این مسئله ثابت کرد یک دختر که به زیباتر دیده شدن علاقه دارد نیز میتواند جزء افراد باهوش دنیا باشد.او میگوید آرزو دارد در یکی از بهترین دانشگاههای دنیا در رشته ریاضی و یا فیزیک ادامه تحصیل دهد.