پارس ناز پورتال

عکس های سوپر استارهای معروف دنیا به همراه مادرانشان

مجموعه : اخبار سینما
عکس های سوپر استارهای معروف دنیا به همراه مادرانشان
جاستین بیبر

به گزارش پارس ناز مادر جاستین بیبر به نام پاتریشیا یا همان پتی مالت در سن 17 سالگی جاستین را به دنیا آورد و ویدئوهای پسرش را در شبکه اجتماعی قرار می داد تا به دوستان و خانواده اش اجراهای پسرش را نشان دهد و از همین طریق او به عنوان یک ستاره کشف شد.
 

 ریحانا

مادر ریحانا به نام مونیکا فنتی یک حسابدار بازنشسته و اهل کشور گیانا است. آن دو با هم خوب کنار می آیند ولی گویا مادرش از زندگی عشقی دخترش زیاد راضی نیست.

 

 درو باریمور

تمام خانواده درو باریمور بازیگر بوده و مادرش نیز مثتثنی نیست . جید باریمور یک بازیگر آلمانی- مجارستانی است که از پدر درو در سال 1984 طلاق گرفت.

 

 بریتنی اسپیرز

لین اسپیرز شهرت خود را از دختر سوپراستارش بریتنی به دست آورده است. لین قبلا یک معلم مدرسه ابتدایی بود تا آنکه از او درخواست شد در یکی از تورهای بریتنی به همراهش برود. گفته می شود که او پس از یک جدایی هشت ساله از پدر بریتنی به نام جمی با او آشتی کرده است.

 

 جنیفر گارنر

مادر جنیفر گارنر، به نام پاتریشیا یک معلم مدرسه ای انگلیسی است و تا پیش از 16 سالگی اجازه نمی داد جنیفر آرایش کند.

 

 چارلیز ترون

 با تصویر زیر می توان فهمید این بازیگر زیبا ، قیافه اش را از چه کسی به ارث برده ، مادر چارلیز ترون به نام جردا ترون همانند دختر برنده اسکارش خوش می درخشد.

 

 میشل اوباما

میشل اوباما شاید اکنون در لیست یکی از مشهورترین زنان دنیا باشد ولی در یک خانه معمولی توسط مادر خانه دارش ماریان رابینسون و پدرش فراسر رابینسون که کارمند آب شهری بوده، بزرگ شده است.

 

 نیک کانن

به گزارش پارس ناز اگرچه نیک کانن اکنون با ماریا کری ازدواج کرده و دوفرزند نیز دارند ولی همان طور که می بینید هنوز بسیار به مادرش وابسته است.

 

آنجلینا جولی

واضح است که آنجلینا ساختار استخوانی صورتش را از مادر مرحومش مارسلین برتراند به ارث برده است. آنجلینا به یادبود مادرش که او نیز بازیگر بود، نام دختر دوقلویش را در سال 2008 ویوین مارسلین نام گذاری کرده است.
 

 بیانسه نولز

مادر بیانسه به نام تینا نولز نقش مهمی در موفقیت های دخترش دارد و در بسیاری از کارهایش به او کمک کرده است.

 
عکس های سوپر استارهای معروف دنیا به همراه مادرانشان

 کریستینا آگوریلا

 کریستینا آگوریلا در سال 2010 به همراه مادر و برادرش دریکی از مراسم هالیوود شرکت کرد.مادر این خواننده معلم زبان اسپانیایی بوده و حرفه اش بسیار با دختر مشهورش متفاوت است.

 

 تام کروز

با این عکس کاملا می شود دید که تام کروز چهره مادر معلمش مری لی را به ارث برده است.

 

 لیدی گاگا

چه کسی حدس می زند که این خانم موقر با لباس کلاسیک مادر یک فرد جنجالی همچون لیدی گاگا باشد؟! او در این عکس در حال تماشای اجرای دخترش است. این خواننده نیز در آن مراسم گفت :"من خانواده بسیار خوبی دارم. همین که مادرم اینجاست برای من یک دنیا ارزش دارد.

 

 راسل براند

زمانی که کتی پری در یکی از تورهای خود به سر می برد، راسل براند برای بردن همراه در مراسم اسکار به مادرش باربارا رو انداخت. راسل دوران کودکی اش را دورانی سرشار از ناراحتی و تنهایی توصیف می کند چرا که مادرش در آن زمان به دلیل سرطان در بیمارستان تحت درمان بود.
 

 لئوناردو دی کاپریو

مادر لئو به نام ایرملین اغلب با پسرش در فرش قرمز ظاهر شده و معمولا امور مالی پسرش را در دست می گیرد.لئو بعد از بازی در فیلم الماس سرخ در مصاحبه ای گفت که تنها زنی که برایش الماس خواهم خرید مادرم است.

 

 جسیکا آلبا

مادر جسیکا آلبا از لحاظ قیافه تفاوت زیادی با دخترش دارد ، اجداد وی دانمارکی و کانادایی- فرانسوی بودند. پدر جسیکا آلبا نیز مکزیکی است.