پارس ناز پورتال

جنیفر لوپز در جشن تولد پسر شوهر سابقش! (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
جنیفر لوپز در جشن تولد پسر شوهر سابقش! (عکس)
جنیفر لوپز و مارک آنتونی کمتر از یک سال پیش مراحل طلاق را طی کردند ولی آن دو در زمان لزوم به خاطر فرزندانشان اختلافات خود را کنار می گذارند.به گزارش پارس ناز جنیفر لوپز و کسپر اسمارت و همینطور مارک آنتونی و شانون د لیما در جشن تولد پسر مارک شرکت کردند.جنیفر در صفحه اجتماعی خود عکس دسته جمعی شان را در این تولد قرار داده و در پیامی نوشت :"تولدت مبارک کریستین"
 

پسر مارک آنتونی به نام کریستین امسال 12 ساله شد، مارک او را از همسر سابقش دایانارا تورس وهمچنین پسر 9 ساله دیگری به نام رایان نیز از ملکه زیبایی سابق دارد.دوقلوهای جنیفر و مارک آنتونی به نام مکس و امی نیز در این عکس دیده می شوند.مارک نیز در صفحه توئیتر خود خطاب به پسرش نوشت:"تولدت مبارک پرنس من کریستین"جنیفر پس از سه ماه جدایی از مارک و بعد از هفت سال زندگی مشترک، در اکتبر 2011 با کسپر اسمارت آشنا شد.
 
 
 مارک نیز در ژانویه 2012 با شانون آشنا شد، آنها پس از یک سال آشنایی از ماه گذشته اعلام کردند جدا شدند ولی همان طور که این عکس نشان می دهد به نظر می رسد دوباره با یکدیگر آشتی کرده اند. جنیفر لوپز اکنون پس از پایان تور موسیقی اش مشغول فیلم برداری فیلمی به نام "پارکر" است که در آن نقش زنی را بازی می کند که به تازگی طلاق گرفته است که بسیار با خود واقعی اش همخوانی دارد.

 او اخیرا در یک برنامه مصاحبه گفت سوال پرسیدن مداوم دوقلوها درباره طلاق ، این مسئله را بیش از پیش برای او سخت کرده است. او گفت :من حتی آهنگ جالبی را نوشته و ضبط کردم تا با آن بدون آنکه رودررو چیزی را به آنها توضیح بدهم، با آنها حرف بزنم