پارس ناز پورتال

اسلحه جواهر نشان کیم کارداشیان سوژه داغ رسانه ها شد

مجموعه : اخبار سینما
اسلحه جواهر نشان کیم کارداشیان سوژه داغ رسانه ها شد
کیم کارداشیان” اخیرا هواداران خود را در توئیتر تشویق به امضای تعهد نامه ای برای مبارزه با خشونتهای سلاحهای گرم کرده بود. این اتفاق درست بعد از جنایت تیر اندازی درمدرسه ” سندی هوک” اتفاق افتاد. اما چند روز بعد از این حرکت انسان دوستانه ، او تصویری از اسلحه شخصی جواهر نشان خود در توئیتر منتشر کرده که کاملا بر خلاف اظهارات سابق وی در خصوص قانون حمل سلاح گرم است.
 
 

این مسئله که با انتقاد شدید همراه شد وی را متهم به ریاکاری و فریب اذهان عمومی و به نمایش گذاشتن چهره ای تقلبی از فردی انسان دوست کرده است.اوایل ژانویه سال جاری او از بیش از 17 میلیون هوادارش خواسته بود با امضای تعهدنامه ای برای مبارزه با قوانین حمل سلاح گرم مقامات را تحت فشار بگذارند اما سلاح جواهر نشان شخصی وی همه تلاش او را خنثی کرد.
 
اسلحه جواهر نشان کیم کارداشیان سوژه داغ رسانه ها شد

اگرچه وی سریعا تصویر منتشر شده اسلحه خود را پاک کرد اما بسیاری از کاربران این تصویر را دیده و با کنایه در مورد رفتار ضد و نقیض او صحبت کردند.به گزارش پارس ناز او تا کنون بارها تصاویری از اسلحه های شخصی خود در توئیتر منتشر کرده است و همین مسئله باعث شد تا همه حرفهای او در مورد تغییر قانون حمل سلاح گرم را تمسخر آمیز توصیف کنند.