پارس ناز پورتال

این مرد مستند ساز هزاران پیشنهاد برای ازدواج دارد (عکس)

این مرد مستند ساز هزاران پیشنهاد برای ازدواج دارد (عکس)
یک مستند ساز استرالیایی که اقدام به ساخت مستندی در مورد زندگی خود کرده بود اکنون هزاران پیشنهاد ازدواج از میان طرفداران این برنامه دارد.به گزارش پارس ناز او در این مستند جالب به زندگی شخصی خود و کانگورو هایی که نگهداری میکند پرداخته است.گفتنی است اکثر هواداران این مستند ساز به خاطر بودن در کنار کانگوروها دوست دارند همسر او باشند.
 
 
او در مستندی که به شدت باعث محبوب شدنش شده است زندگی در کنار دو کانگورو یتیمی که خود از آنها نگهداری میکند را به تصویر کشیده است . این حیوانات دوست داشتنی احتیاج به مراقبتی 24 ساعته دارند و به همین دلیل آقای "بارنز" مجبور است آنها را با خود همه جا ببرد او حتی گاهی مجبور است با این دو بچه کانگورو به خرید برود. او میگوید رسیدگی کردن به این حیوانات بهترین کار ممکن است.
 

او بعد از پخش این برنامه بیش از 2000 ایمیل از زنانی که مشتاق زندگی در کنار او بودند دریافت کرد.داستان زندگی او و این کانگوروها در دو قسمت تهیه شده است و او میگوید بعد از دریافت این همه ایمیل واقعا شوکه شده است .او در کنار این درخواستهای ازدواج مبلغ 13500 پوند نیز از سوی هوادارانش دریافت کرد تا برای کانگوروهای دوست داشتنی اش هزینه کند.