پارس ناز پورتال

جنجال ازدواج عجیب بازیکن فوتبال با دختر 6 ساله (عکس)

جنجال ازدواج عجیب بازیکن فوتبال با دختر 6 ساله (عکس)
جی جی وات ، بازیکن فوتبال(امریکایی) همچنان که خودی در میادین فوتبال از خود نشان داده است ، به سرعت به عنوان یک جوان خوب محبوبیت عمومی پیدا کرده است.به گزارش پارس ناز این فوتبالیست وقتی از طریق یکی از ویدئو های یوتوب متوجه شد که دختر 6 ساله ای به خاطر آنکه مادرش گفته 25 سالش نیست تا بتواند با این فوتبالیست ازدواج کند به گریه افتاده است، در پیامی در صفحه اجتماعی فیس بوک نوشت که می خواهد با این دختربچه ملاقات کند.
 

این ویدئو نشان می دهد که بریانا کوچک بغض کرده و بسیار برای خودش متاسف است که به اندازه کافی بزرگ نشده است.فردی این ویدئو را به وات می فرستد و او نیز تصمیم می گیرد کاری در این مورد انجام دهد. آن دو یکیدگر را در استادیوم هاستون تگزان در روز چهارشنبه ملاقات کردند.این فوتبالیست گفت:"او نمی دانست من آنجا هستم. وقتی به سمتم آمد من یک دسته گل در دست و یک حلقه در جیبم داشتم.
 
 
از او پرسیدم که می تواند وانمود کند که یک روز همسر من است ، او جواب داد بله البته.وات یکی از پیراهن هایش را با خود به همراه داشت تا مانند یک لباس عروس باشد و آهنگی از خواننده مورد علاقه اش جاستین بیبر گذاشته شد.این فوتبالیست این تصاویر را در صفحه اجتماعی به اشتراک گذاشت و مردم از آن بسیار استقبال کردند ، مطمئنا این عمل موجب محبوبیت بیشتر این فوتبالیست خواهد شد.