پارس ناز پورتال

سوتی عجیب جنیفر لارنس در جشنواره فیلم برتر! (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
سوتی عجیب جنیفر لارنس در جشنواره فیلم برتر! (عکس)
 
لباس جنیفر لارنس جلوی دیدگان حضار حاضر در مراسم جشنواره انتخاب فیلم برتر سال امریکا دو تکه شد و باعث شد این هنرپیشه 22 ساله هنگام دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن کاملا هیجانزده شده  و تبدیل به سوژه داغی برای عکاسان باشد.به گزارش پارس ناز این لباس از برند معروف “کریستین دیور” بود و باعث شد این هنرپیشه جوان مقابل چشمان صدها هالیوودی دیگر در این مراسم پر زرق  برق دستپاچه شود.

فاجعه زمانی شروع شد که نام او به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن خوانده شد و او از جایش پرید و شروع به بغل کردن و بوسیدن اطرافیانش از روی شادی شد . او به قدری خوشحال بود که متوجه نشد پایه صندلی یکی از آنها روی دنباله لباسش قرار گرفته و زمانیکه قصد داشت از میز دور شده و روی سن برود قسمت پایین دامن لباسش کاملا به دو قسمت تقسیم شد و پاهای او مشخص گشت.
 
سوتی عجیب جنیفر لارنس در جشنواره فیلم برتر! (عکس)

همه با تعجب به او نگاه میکردند و او ابتدا کاملا دستپاچه شد “نیکول کیدمن” سریعا به کمک او رفته و کمک کرد تا او بتواند خونسردی خود را حفظ کرده و قسمت جدا شده را دوباره سرجایش قرار داد و آن قسمت را با دست نگه داشت . سپس با سعی در حفظ خونسردی روی سن قرار گرفت و جایزه اش را دریافت کرد.او در حالیکه کاملا قرمز شده بود و هیجانزده به نظر میرسید از خانواده و همبازیهایش در فیلم و تهیه کنندگان تشکر کرده و جایزه اش را دریافت کرد.