پارس ناز پورتال

عاقبت ازدواج گریس کلی یکی از زیباترین زنان جهان (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
عاقبت ازدواج گریس کلی یکی از زیباترین زنان جهان (عکس)

گریس کلی یکی از زیباترین زنان دنیا لقب دارد . او بعد از ملاقات با " پرنس رینر" پرنس موناکو فکر میکرد مرد ایده آل زندگی اش را یافته است و حتی به خاطر ازدواج با او کار در سینمای هالیوود را رها کرد و راهی قصر 235 اتاقه خود در سواحل دریای مدیترانه شد.به گزارش پارس ناز اما درست 6 سال بعد از به دنیا آوردن وارث تاج و تخت " آلبرت " و دخترش "کارولین" او تصمیم گرفت کاخ آرزوهایش را ترک کند و به امریکا باز گردد. جایی که به او پیشنهاد 1 میلیون دلاری بازی در یکی از فیلمهای جدید هیچکاک داده شده بود.
 
 
اما گفته میشود آنچه او را به رفتن ترغیب میکرد پول نبود بلکه رفتار خشن و قوانین استبدادی همسرش بود که این زن زیبا را به یک زن افسرده و غمگین تبدیل کرد که اکثر اوقاتش را در تنهایی سپری میکرد.او بارها اعلام کرد تنها به خاطر دو فرزندش این زندگی را تحمل میکند و در اصل در قصر موناکو زندانی است.اخیرا زندگینامه وی با بازی "نیکول کیدمن" در حال فیلمبرداری است و گفته میشود ساخت این فیلم تابوی پرداختن به دلایل ازدواج این زن زیبا را خواهد شکست ودلیل اصلی این زندگی به زودی روی پرده نقره ای خواهد رفت.
 
 
گفته میشود همسر او از زمان تولد نخستین فرزندش خیانت به وی را آغاز کرد و از همان زمان او دچار افسردگی شدید شد.حاصل ازدواج "گریس کلی" با پرنس موناکو 3 فرزند است ، او دیگر هیچگاه به عرصه سینما بازنگشت و در سال 1982 در اثر یک تصادف کشته شد و به این ترتیب پرونده زندگی یک زن زیبا برای همیشه بسته شد.