پارس ناز پورتال

سوپر مدل های معروف دنیای مد از سختی کار می گویند

سوپر مدل های معروف دنیای مد از سختی کار می گویند
نائومی کمبل و "کیت موس" دو سوپر مدل معروف دنیا مد هستند که در یک مصاحبه با مجله ای آلمانی به سختی های زندگی به این شیوه پرداخته اند.به گزارش پارس ناز گفته میشود این سوپر مدلها برای حضور درنمایشگاههای مد کمتر از 10 هزار پوند دریافت نمی کنند اما این پول باعث نشده است که آنها از زندگی راضی باشند، آنها میگویند به قدری در گیر کار هستند که حتی فرصت ندارند اندکی به خود بپردازند.
 

کیت موس که دارای یک فرزند است در خانه ای 8 میلیون پوندی در شمال لندن زندگی میکند و نائومی کمبل نیز در یک خانه 12 میلیون پوندی در امریکا ساکن است و علاوه بر آن املاکی در ترکیه، افریقا و جامائیکا نیز دارد.او میگوید واقعا دوست دارد لحظه ای را تجربه کند که فارغ از استرس و با آرامش در خانه ای حتی کوچک برای لحظه ای استراحت کند.
او میگوید زندگی اش مثل کولی هاست و به جایی تعلق ندارد و مدام در میان کشورهای مختلف در حال رفت و آمد است و حتی خودش فراموش کرده است که موطن اصلی اش کجاست.

آنها میگویند به قدری نگران بر هم خوردن اندام رویایی و معروفشان هستند که خوردن بسیاری از خوراکیها را بر خود حرام کرده اند.
کیت موس در این رابطه میگوید پیروی از رژیم سخت سبزیجات و نخوردن انواع شیرینیها و تنقلات و ورزشهای سخت روزانه برای او مثل یک کابوس شده است.نائومی کمبل نیز دردسرهای شهرت را بدترین چیز میداند و میگوید همیشه احساس میکنم در یک خانه شیشه ای هستم و حتی خصوصی ترین لحظه های زندگیم نیز گاهی تیتر اول رسانه هاست.