پارس ناز پورتال

لیندسی لوهان در معرض اتهام سرقت جواهرات الیزابت تیلور!!

مجموعه : اخبار سینما
لیندسی لوهان در معرض اتهام سرقت جواهرات الیزابت تیلور!!
لیندسی لوهان هنرپیشه 28 ساله هالیوودی که اخیرا نقش الیزابت تیلور هنرپیشه معروف امریکایی را ایفا کرده است به سرقت جواهرات وی در مدت فیلمبرداری متهم شد.به گزارش پارس ناز گفته میشود او یک گردنبند متعلق به این اسطوره سینمایی را سرقت کرده است. فیلمی که او در آن نقش "لیز تیلور" را ایفا میکرد به داستان عشق آتشین او و همسر دومش میپردازد و بسیاری از صحنه های آن در خانه این زوج و با جواهرات و لباسهای واقعی خود "الیزابت تیلور" فیلمبرداری شد.
 

یک منبع میگوید شخص "لیز تیلور" گردنبند مفقود شده که خیلی هم برایش مهم بوده است را به پرستار تمام وقت خود هدیه داده است.گفته میشود "لیندسی لوهان" از لحظه ای که گردنبند را دیده عاشق آن شده و بارها آن را تحسین کرده است و درست در روزی که وی  آن را به گردن انداخت تا امتحان کند گردنبند مفقود شد.

پرستار میگوید  بعد از حادثه با "لیندسی لوهان" تماس گرفته چرا که فکر میکرد او فراموش کرده گردنبند را بعد از امتحان کردن دوباره سرجایش قرار دهد اما وقتی با او صحبت کرد وی گفت هیچ خبری از گردنبند ندارد.وی قبل از این جریان نیز از سوی تولید کنندگان فیلم به تخریب اموال موزه ای که برای فیلمبرداری در اختیار گروه قرار داشت شده بود و از او به دادگاه به این اتهام شکایت شد.