پارس ناز پورتال

عاشق شدن آنجلینا جولی و کالین فارل دروغ یا حقیقت؟

مجموعه : اخبار سینما
عاشق شدن آنجلینا جولی و کالین فارل دروغ یا حقیقت؟
 
شایعه عاشق شدن آنجلینا جولی قبل از ازدواج با برد پیت دروغ یا واقعیت؟هنوز تحقیقات پیرامون شایعه ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی در شب کریسمس امسال ادامه دارد که شایعه جدیدی زندگی این زوج را وارد حاشیه ای تازه کرده است.به گزارش پارس ناز این شایعه جدید به قدری داغ و غیر قابل باور است که هرکس سعی دارد بفهمد دروغ است یا واقعیت.
 
 
شنیده میشود که آنجلینا جولی 35 ساله قبل از آشنا شدن با برد پیت عاشق یکی از ستاره های هم بازی اش در یکی از فیلمها شده  و فقط بخاطر ثروت و آرامش با برد پیت ازدواج کرده است.گفته میشود او عاشق کالین فارل بوده است و برای او پیامها و ویدئوهای شیطنت آمیز می فرستاده است. که البته این مسئله توسط منابع موثقی تایید شده است، اما از همان زمان به نظر نمیرسید کالین به این مسئله خیلی عاشقانه و رومانتیک نگاه کند و شاید همین امر باعث شد آنجلینا جولی به برد پیت نزدیک شود.
 

بعد از بازی در آقا و خانم اسمیت این دو قلب جنیفر انیستون را شکستند و شروع کردن به گرفتن فرزند خوانده از کشورهای مختلف اما اعلام میشود که در همان زمان هم آنجلینا جولی همچنان عاشق کالین فارل بوده است. حتی گفته میشود او نام این هنرپیشه را در داخل لبهایش خالکوبی کرده است.علیرغم رسانه ای شدن این شایعه نه چندان خوشایند آنجلینا جولی همچنان سکوت کرده و هیچ عکس العملی در رابطه با آن از خود نشان نداده است.