پارس ناز پورتال

ایده های جالب این خانم هنرمند در طراحی لباس های زنانه

مجموعه : مدل لباس جدید
ایده های جالب این خانم هنرمند در طراحی لباس های زنانه
به گزارش پارس ناز یک مهندس امریکایی به نام "مارگاریتا میلوا" 3 ماه وقت صرف کرد تا یک لباس رنگارنگ زیبا را طراحی کرده و بسازد ، البته گفتنی است او در تهیه لباسهایش به جای پارچه از انواع کش های رنگی و لاستیکی و گیره کاغذ و بیزینس کارت استفاده می کند.
 

این زن که بلغاری الاصل است در نیویورک زندگی میکند و میگوید من عاشق خلاقیت هستم. بعضی از این لباسها با مقداری بیش از 18 هزار نوار کشی لاستیکی ساخته شده اند.او تمام لباسها و زیور الات طراحی شده اش را با استفاده از لوازم تحریر پیش پا افتاده تهیه میکند.وی 49 ساله است و بیش از 90 ساعت صرف برش و به هم بستن قطعات لاستیکی و کشی کرده است تا یک لباس خارق العاده 10 کیلوگرمی را طراحی کرده و بسازد.
 

او تاکید میکند همواره علاقه مند به تولید و طراحی لباس و جواهر آلات بوده است و قصد دارد برای این لباسها کفشهای مناسبی هم با همین مواد اولیه طراحی کرده و در نمایشگاهی در نیوزلند به نمایش بگذارد. او میگوید استفاده مناسب از رنگهای براق و درخشان در طراحی لباس ها به زیبایی آنها می افزاید.او به کمک دخترش این لباسها را با دست خالی و بدون استفاده از هیچ ابزاری تنها با گره زدن و پیچاندن کش های لاستیکی درست کرده است.