پارس ناز پورتال

درباره زندگی سلنا گومز خواننده جوان و زیبا (عکس)

درباره زندگی سلنا گومز خواننده جوان و زیبا (عکس)
 
او متولد 22 جولای 1992 در تگزاس است و در زمینه موسیقی و بیش از آن در هنرپیشگی فعالیت میکند. او اولین آلبوم موسیقی خود را در سال 2009 روانه بازار کرد.به گزارش پارس ناز اختلاف سنی او با مادرش تنها 16 سال است و به همین دلیل رابطه بسیار نزدیک و خوبی با هم دارند. او کار حرفه ای اش را در سال 2001 با بازی در تیزرهای تبلیغاتی مخصوص کودکان آغاز کرد و خیلی سریع راههای پیشرفت را طی کرد و به چهره ای موفق در عرصه تصویر تبدیل شد.
 

او بیش از اینکه علاقه مند به موسیقی باشد به سینما و هنرپیشگی علاقه دارد اگرچه بیشتر شهرتش را در خارج از امریکا مدیون آلبومهای موسیقی اش است."دمی لواتو" خواننده معروف از نزدیکترین و صمیمی ترین دوستان وی است و همیشه و همه جا در کنار او حضور دارد و در عرصه موفقیت قدم به قدم با هم پیشروی کرده اند.

او در حال حاضر با "جاستین بیبر" که از نظر سنی دو سال از او کوچکتر و 18 ساله است رابطه دارد و اخیرا به خاطر قهر و آشتی های مکرر با این ستاره نوجوان سوژه رسانه های خبری بوده است.او در موسسات خیریه زیادی عضویت دارد و یکی از ستارگان خوش قلب و مهربان هالیوودی به حساب می آید.او در حال حاضر مستقل از خانواده اش زندگی میکند و به گفته کارشناسان آینده هنری درخشانی در انتظار وی است.