پارس ناز پورتال

زندگی موفق اولین خانم جانباز آمریکایی در جنگ عراق (عکس)

زندگی موفق اولین خانم جانباز آمریکایی در جنگ عراق (عکس)
 
ملیسا استوک ول متولد 1980میلادی است . او یک نظامی ارتشی است که یک پای خود را در جنگ عراق از دست داده است اما با این حال همچنان به ورزش ادامه داده است .به گزارش پارس ناز او در رشته شنا ، دو و دوچرخه سواری فعالیت داشت اما محبوبترین ورزش او ماراتن سه گانه است. او میگوید تاثیرگذارترین فرد در زندگی اش مربی شنای اوست که با حرفهایش همواره به او تاکید میکرد هیچ چیز غیر ممکن نیست.

او برنامه پر کار ورزشی برای خود در طول هفته تدارک دیده است . هفته ای دو ساعت شنا، 5 ساعت دوچرخه سواری و 4 ساعت دویدن این برنامه را شامل میشود.وی میگوید بزرگترین چالش زندگی من از دست دادن پایم در یک حادثه انفجار بمب کنار جاده ای در سال 2004 در عراق بود و بعد از آن تصمیم گرفتم که بر همه مشکلات زندگی هر طور شده فائق آیم و موفق هم بوده ام.
 

خارج از میادین ورزشی او در زمینه طراحی و اتصال اندامهای مصنوعی فعالیت دارد و در موسسات خیریه فراوانی نیز مشارکت میکند و به سربازان بازگشته از عراق و افغانستان مشاوره روانی میدهد. او 7 سال است ازدواج کرده و یک آزمایشگاه و کارگاه کوچک دارد. وی اولین زن جانباز امریکایی در جنگ عراق است و دارای مدرک کارشناسی ارتباطات از دانشگاه کلورادوست.