پارس ناز پورتال

عکس های جالب ترین حیوانات تازه کشف شده

عکس های جالب ترین حیوانات تازه کشف شده

عکس های جالب ترین حیوانات تازه کشف شده

در چند سال گذشته حیوانات مختلفی از گونه های متفاوت کشف شده اند که البته باعث شگفتی بسیار از دانشمندان شده اند و همچنین آن ها را برای مدت ها سرگرم آزمایش کرده اند.

 

قورباغه پینوکیو

این قورباغه در سال ۲۰۱۰ و برحسب یک اتفاق ساده کشف شد. در این سال تعدادی از محققان برای بررسی گونه های خاصی از حیوانات به بخش های دوردست از کوه های “فوجا” در اندونزی سفر کرده بودند که روی کیسه برنجشان متوجه حیوان عجیبی شدند.

 

به گزارش پارس ناز با کمی تحقیق آن ها متوجه شدند که این حیوان تا به حال کشف نشده بود. اسم پینوکیو به این دلیل روی آن قرار گرفته است که بینی بسیار کشیده و آویزانی دارد. این بینی در هنگام خطر صاف و محکم می شود اما در شرایط عادی به حالت اولیه باز می گردد.

 

لسولا

این اسم عجیب متعلق به یک گونه جدید از میمون ها است که برای اولین بار در کنگو و در سال ۲۰۰۷ دیده شده است. این میمون یکی از چندین گونه ای است که در چند دهه اخیر در آفریقا کشف شده است. برای اولین بار دو محقق از موزه حیات وحش آمریکا این میمون را دیدند. نکته بسیار جالب و عجیب در مورد لسولا صورت آن است که در میان دیگر موجودات بیشتر به انسان ها شباهت دارد و همین نکته باعث معروفیتش شده است.

عکس های جالب ترین حیوانات تازه کشف شده

wattled smoky honeyeater

این نوع خاص از پرنده برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ و گینه کشف شد. نکته اصلی در مورد آن صورت تقریبا زرد و قرمز آن است که بسیار عجیب و در عین حال زیباست. این پرنده با داشتن رنگ های مختلفی به دور چشمانش شکار بسیاری آسانی برای شکارچیان خواهد بود و از همین رو تعداد آن بسیار کم است. البته این روزها این پرنده تحت مراقبت های ویژه نگه داری می شود.

عکس های جالب ترین حیوانات تازه کشف شده

Megalara Garuda

این حشره دارای ظاهری بسیار خاص است و در سال ۲۰۱۱ و در اندونزی برای اولین بار دیده شد.این حشره که بیشتر به زنبورهای عسل شباهت دارد در اندازه های مختلف دیده شده است که معمولی ترین اندازه آن تقریبا ۵ سانتی متر بوده است.به گزارش پارس ناز ظاهر آن به گونه است که شاید تسیار ترسناک به نظر برسد اما در باطن موجودی بسیار ساده و کم خطر است.

عکس های جالب ترین حیوانات تازه کشف شده

Paracheilinus Nursalim

این موجود در سال ۲۰۰۸ و در یکی از دماغه های شبه جزیره گینه نو پیدا شد. رنگ های روشن و همچنین بدن براق آن برای اولین بار توجه بسیاری از محققان را به خودش جذب کرد. البته رنگ های مختلف آن نیز از جمله مهم ترین دلایل جالب بودن آن است. بسیاری از دوست داران محیط زیست می گویند منطقه زندگی این ماهی بسیار ایمن است و شانس بالایی برای ادامه حیات دارد.

عکس های جالب ترین حیوانات تازه کشف شده