پارس ناز پورتال

نکاتی جالب درباره زندگی شخصی لیندسی لوهان (عکس)

نکاتی جالب درباره زندگی شخصی لیندسی لوهان (عکس)
 
لیندسی لوهان یک چهره سرشناس هالیوودی است که زندگی اش پر از حادثه ها و حاشیه های گوناگون است : اعتیاد به الکل، مواد مخدر، سرقت و قمار و دادگاههای پیاپی چیزهایی است که با زندگی این بانوی جوان و زیبای دنیای سینمای آمیخته است. او همواره یکی از خبرسازهاست و ما در اینجا شما را با نکاتی در مورد زندگی شخصی وی آشنا میکنیم.به گزارش پارس ناز او در سن 17 سالگی جذابترین ستاره سینمای هالیوود لقب گرفت و اکثر طرفداران امروزش از آن زمان به او علاقه مند شده اند.
 

او عاشق خوردن است اما حساسیت عجیب و غریبی به زغال اخته و تمشک دارد.مهمترین سرگرمیهای زندگی او طبق آنچه در مصاحبه هایش اظهار میدارد خواندن و نوشتن است او در بیش از 100 تیزر تبلیغاتی ایفای نقش کرده است . وی از سه سالگی کار اجرا در تیزرهای تبلیغاتی را شروع کرد و به این ترتیب وارد دنیای سینما شد.او در یک مجموعه کتاب صوتی نیز نقشی ایفا کرده است. نقش او یک دختر جاسوس در یک کتاب جنایی است.

اگرچه اکثر مردم او را با نام "لیندسی لوهان" میشناسند اما نام اصلی وی "لیندسی دی لوهان " است.
او رابطه نزدیک و صمیمانه ای با مادرش دارد و مادرش مدیر برنامه های اوست.وی به سیاست و صحبت و در این زمینه نیز علاقه مند است . در سال 2008 و در انتخابات ریاست جمهوری امریکا او از حامیان باراک اوباما بود.