پارس ناز پورتال

وقتی که یک پیرمرد 82 ساله به دنبال همسر باشد (عکس)

وقتی که یک پیرمرد 82 ساله به دنبال همسر باشد (عکس)
این پیر مرد امریکایی به قدری از تنها زندگی کردن خسته شده است که برای داشتن یک همدم مجبور شد به خودش یک آگهی نصب کند .هرکس در هر نقطه از شهر او را ببیند فورا متوجه میشود که چه مشکلی دارد و به دنبال چه چیزی است. او یک آگهی برای پیدا کردن شخصی که با فاکتورهای مورد نظر او همخوانی داشته باشد به گردنش آویخته است .به گزارش پارس ناز البته گفتنی است او هرجایی از این آگهی استفاده نمیکند و تنها در مکانهای خاصی آن را به گردن دارد.
 

این پیرمرد 82 ساله تاکید میکند که این کار او به هیچ وجه یک مسئله شوخی بردار نیست و او کاملا در اجرای این هدف جدی است.او میگوید: شاید افراد در سنین 20 یا 30 سالگی به دلایل مختلفی به دنبال همسر باشند اما در این سن من به دنبال یک همراه واقعی هستم که شریک واقعی زندگی ام باشد.
او تا قبل از 40 سالگی اش سه ازدواج ناموفق داشته و معتقد است از اشتباهاتش درس گرفته است . او میگوید شاید در جوانی خیلی احساساتی بودم اما اکنون میدانم در یک رابطه چه کارهایی انجام دهم و چه کارهایی را انجام ندهم.

او برای کسی که میخواهد همسرش باشد فاکتورهای ساده ای دارد. سن بالای 60 سال ، علاقه به مطالعه و اخلاق گرم و صمیمی و زندگی در محیط روستایی تنها فاکتورهایی است که این آقا برای همسر آینده اش در نظر گرفته است.اکثر مردم با دیدن او برایش آرزوی موفقیت میکنند و تعدادی از زنان به او پیشنهاد میدهند که در یافتن همسر کمکش کنند. او به کشورهای مختلفی سفر کرده است و اکنون یک نویسنده است که درآمد ثابتی هم دارد و فکر میکند میتواند با این پول زندگی دو نفر را به خوبی اداره کند.