پارس ناز پورتال

لذت بیشتر از زندگی با استفاده از موبایل ها

لذت بیشتر از زندگی با استفاده از موبایل ها
 
تلفن‌ های همراه موبایل به یكی از لوازم ضروری زندگی امروزی تبدیل شده است و همین موضوع موجب شده تا كاربران نیز به این فناوری ساخت بشر وابستگی زیادی پیدا كنند و بسیاری از كارهایشان را به‌واسطه آنها به‌انجام برسانند.این وابستگی ها برای برخی كاربران تا جایی پیش رفته است كه بدون تلفن همراه خود قادر به تماس گرفتن با نزدیك‌ترین اقوام خود نیز نخواهند بود و شماره آنها را به‌ خاطر نخواهند آورد!

همانطور كه می‌دانید هر كدام از تلفن‌های همراه مجهز به سیستم‌عامل مخصوص به خودشان بوده و مدیریت بر این تلفن‌ها توسط رایانه نیز نیازمند نرم‌افزارهایی است كه در بسیاری از موارد توسط شركت‌های سازنده تلفن‌های همراه، طراحی شده و در اختیار كاربران قرار می‌گیرند.

باتوجه به گسترش روزافزون تلفن‌های همراه مجهز به سیستم‌عامل اندروید و نیاز كاربران به مدیریت هرچه بیشتر و ساده‌تر روی این سیستم‌عامل، قصد داریم این هفته نرم‌افزاری را به شما معرفی كنیم كه بیش از 90درصد تلفن‌های همراه و تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید تولید شده توسط شركت‌های مختلف اعم از HTC، Samsung، Motorola، Sony Ericsson، LG، HUAWEI، Dell، Acer، Asus، Google و… را پشتیبانی می‌كند.

یكی برای همه
نرم‌افزار قدرتمند MobileGo for Android ابزاری قدرتمند با روش كاری بسیار ساده است و شما می‌توانید تمامی تلفن‌های همراه و تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید را براحتی، به یك روش و تنها توسط یك نرم‌افزار مدیریت كنید.

به كمك این نرم‌افزار از امكاناتی همچون تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی آنها با یك كلیك، انتقال فهرست مخاطبان، مدیریت فایل‌های چندرسانه‌ای، ارسال پیام كوتاه گروهی از رایانه و مدیریت كامل نرم‌افزارهای نصب شده روی تلفن همراه یا تبلت خود بهره‌مند می‌شوید.

پشتیبان گیری و بازگردانی
یكی از عمده‌ترین مشكلات كاربران تلفن‌های همراه، چگونگی پشتیبان‌گیری از اطلاعات و بازگردانی اطلاعات پشتیبان روی تلفن‌‌های دیگر است. اگر همچنان انجام این كار برایتان مشكل است و ترس از دست دادن اطلاعاتتان شما را رها نمی‌كند، پیشنهاد می‌كنیم یك‌بار هم از این نرم‌افزار كمك بگیرید.

MobileGo for Android به شما این امكان را می‌دهد تا با یك كلیك ساده از تمامی اطلاعات ذخیره شده در تلفن همراه یا تبلت شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه كرده و در هر زمان كه به آنها نیاز داشتید با یك كلیك، نسبت به بازگردانی آنها روی همان دستگاه یا دیگر دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید اقدام كنید. پشتیبان‌گیری از مخاطبان، پیام‌های كوتاه، نرم‌افزارها و… از جمله امكانات موجود در این بخش به‌شمار می‌رود.

مدیریت مخاطبین
فهرست مخاطبانی را كه در تلفن‌های همراه كاربران ذخیره شده است، می‌توان یكی از حیاتی‌ترین و مهم‌ترین اطلاعات ذخیره شده در آن تلفن به‌شمار آورد؛ زیرا گاهی اوقات این فهرست‌ها، مخاطبانی را در خود جای داده است كه با از دست دادن اطلاعات تماس آنها، هیچ روش دیگری برای دسترسی به این مخاطبان وجود ندارد! باتوجه به این موضوع یكی از بخش‌های نرم‌افزار فوق نیز به مدیریت فهرست مخاطبان اختصاص یافته است.

در این بخش می‌توانید فهرست مخاطبان خود را با تلفن‌های همراه دیگر، مجهز به سیستم‌‌های عامل متفاوت اعم از سیمبیان و آی‌او‌اس به اشتراك بگذارید و یك كپی از فهرست موردنظر را به آنها انتقال دهید.

همچنین می‌توانید فهرست مخاطبان خود را به‌صورت فایل‌هایی در رایانه ذخیره كرده یا از فایل‌های vCard و دفترچه تلفن‌ نرم‌افزارهایی همچون Outlook Express, Windows Address Book, Windows Mail, Outlook 2003/2007/2010 نسبت به فراخوانی اطلاعات مخاطبان به تلفن خود اقدام كنید.

اضافه كردن مخاطب جدید توسط رایانه، ویرایش موارد ذخیره شده در فهرست فعلی، حذف مخاطبان تكراری و ادغام شماره‌های مربوط به یك فرد از دیگر امكاناتی است كه این بخش در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویدئو ، موزیك ، عكس
انتقال آسان و سریع ویدئو، موزیك و تصاویر از دیگر امكاناتی است كه این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد. به كمك این نرم‌افزار می‌توانید بسیاری از فایل‌های ویدئویی و موزیك‌های خود را به‌صورت خودكار به فرمت‌های پشتیبانی شده توسط سیستم‌عامل اندروید تبدیل و نسبت به انتقال آنها به تلفن همراه یا تبلت خود اقدام كنید.

فراخوانی فهرست‌های پخش نرم‌افزار iTunes در سیستم‌عامل اندروید و استخراج فهرست‌های پخش اندرویدی برای استفاده در iTunes نیز از امكانات این بخش به‌شمار می‌رود.

دستیار پیام كوتاه
نوشتن پیام كوتاه توسط تلفن همراه برای بسیاری از كاربران دشوار است و این كار زمانی دشوارتر می‌شود كه بخواهید یك پیام را برای تعداد زیادی از دوستان خود ارسال كنید یا حتی در شرایط دشوارتر بخواهید چند پیام متفاوت را برای چند نفر ارسال كنید! در این شرایط نوشتن هرپیام توسط صفحه‌كلید تلفن همراه، نیازمند صرف وقت طولانی خواهد بود.

نرم‌افزار MobileGo با پشتیبانی از قابلیت ارسال پیام كوتاه توسط رایانه به شما این امكان را می‌دهد تا با استفاده از صفحه‌كلید رایانه پیام‌های موردنظرتان را تایپ كرده و با انتخاب سریع مخاطبانتان توسط نشانگر ماوس نیز نسبت به ارسال پیام‌ها اقدام كنید.

به‌كمك این نرم‌افزار می‌توانید براحتی پیام‌های گروهی ارسال كنید و در صورت نیاز به آزادسازی فضای اشغال شده توسط پیام‌های ذخیره شده در تلفن همراهتان نیز یك نسخه پشتیبان ازاین پیام‌ها را در قالب یك فایل متنی روی رایانه ذخیره كنید و با خیال راحت آرشیو پیام‌های ذخیره شده روی تلفن خود را حذف كنید.

مدیریت نرم‌ افزارها
دانلود مستقیم نرم‌افزارها روی رایانه، نصب برنامه‌های دلخواه روی تلفن همراه یا تبلت و حذف آسان و سریع نرم‌افزارهای بیهوده، تهیه نسخه پشتیبان از برنامه‌های نصب شده روی تلفن همراه یا تبلت در هارد‌دیسك رایانه و اشتراك‌گذاری آسان نرم‌افزارها در شبكه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوك و توییتر با یك كلیك، از جمله امكاناتی است كه در بخش مدیریت نرم‌افزارها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نرم‌افزار فوق در دو نسخه رایگان و حرفه‌ای، قابل نصب روی سیستم‌های ‌عامل ویندوز و مك ارائه شده است كه باتوجه به سیستم‌عامل رایانه خود می‌توانید نسبت به دانلود نسخه‌ای از آن اقدام كنید.

MobileGo for Android (Free-Pro Windows))

http:‌/‌‌/‌download. wondershare. com‌/‌mobilego_full818.exe

MobileGo for Android Pro) Mac)

http:‌/‌‌/‌download. wondershare. com‌/‌mac-mobilego-android-pro_full1123.dmg

توجه: سیستم‌های ‌عامل پشتیبانی شده توسط این نرم‌افزار عبارت است از:

Android: Android 2. 1، Android 2. 2، Android 2. 3، Android 3. 0، Android 4. 0

* iOS: iOS 3. x، iOS 4. x، iOS 5. x، iOS 6. x

* Symbian: S40، S60

– مواردی كه توسط «*» مشخص شده است تنها در بخش انتقال اطلاعات میان تلفن‌های همراه پشتیبانی می‌شود.