پارس ناز پورتال

دختر هالیوودی به علت باردار شدن نامشروع خودش را کشت

مجموعه : اخبار سینما
دختر هالیوودی به علت باردار شدن نامشروع خودش را کشت
این بازیگر مکزیکی الاصل هالیوود 13 دسامبر سال 1908 در مکزیک متولد شد، او اولین بار در سن 19 سالگی با بازی در فیلم «گائوچو» ساخته «داگلاس فیربانکز»، وارد عرصه سینما شد.پدر ولز یک نظامی بود و به شدت با ورود او به هالیوود مخالف بود، به همین دلیل او همواره از برای بازی در فیلم هایش، نام خانوادگی مادرش استفاده می کرد. یک سال بعد وی از سوی موسسه «ومپاس بیبی استار» (WAMPAS BABAY STAR) به عنوان یکی از 13 بازیگر زن جوان برگزیده سال انتخاب شد.
 

این کمپانی بازیگران جوان و زیبا را هرساله مورد تقدیر قرار می داد که یکی از علل پیشرفت بازیگران در آینده به شمار می آمد. این کمپانی در سال 1934 به دلیل انتقادهای فراوانی که بدان می شد منحل شد. «ولز»، از آن پس به سرعت پله های شهرت را پیمود، ولی علی رغم زندگی حرفه ای موفقی که داشت، در زندگی شخصی اش چندان موفق نبود، آنچنان که تنها طی مدت زمانی کوتاه چندین ازدواج ناموفق داشت.
 
او در سن 36 سالگی در اواسط دهه 40 با بازیگری جوان به نام «هارالد مارش»، رابطه غیراخلاقی برقرار کرد ولی کمی بعد او که تمایلات مذهبی کاتولیکی داشت، شرمگین از روابط غیراخلاقی خود و فرزند نامشروعش، دست به خودکشی زد و این نامه را از خود به جا گذاشت: خطاب به هارالد، خداوند من و تو را ببخشد ولی من ترجیح می دهم که پیش از آنکه فرزندم را با شرمندگی به دنیا آورم و یا به زندگی او پایان دهم، خودم را بکشم!