پارس ناز پورتال

حقایق جالبی درباره شخصیت کتی پری خواننده معروف

حقایق جالبی درباره شخصیت کتی پری خواننده معروف
 
کتی پری صدای نسل جدید است. او طی چند سال اخیر تبدیل به ستاره ای محبوب شده است. او شخصیت جالبی دارد که برای خیلی ها جذاب و دوست داشتنی است. در این خبر شما را با تعدادی از خصوصیات شخصیتی این بانوی هنرمند آشنا میکنیم.به گزارش پارس ناز او به صنعت مد علاقه خاصی دارد. این ستاره 27 ساله به خاطر اجراهای متفاوتش شهره است. وی از مد خاصی پیروی میکند که او را تبدیل به شخصی منحصر به فرد کرده است.
 
 
استفاده از رنگهای درخشان و طرحهای فانتزی در مو و لباس آرایش یکی از مهمترین مشخصه های اوست. سمبل ماه تولد او عقرب است و یکی از خصوصیات متولدین این ماه جذابیت ذات و زیبایی خدادادی است.او واقعا تاثیر گذاری فوق العاده ای روی مخاطبانش دارد.الگوی "کتی پری" در زمینه کار و زندگی مدوناست. او همیشه و همه جا تاکید میکند مدونا همواره الهام بخش واقعی او بوده است.

وی عاشق گربه سانان است . علاقه خاصی به گربه سانان بخصوص  گربه دارد و از حیوانات خانوادگی زیادی نگهداری میکند.یکی دیگر از علاقه مندی های او مسائل سنتی و مذهبی است . او تصویری از عیسی مسیح روی بدنش خالکوبی کرده است . و معتقد است خالکوبی بعضی سمبل های مذهبی و سنتی باعث میشود وی به سنتها پایبندتر باشد.