پارس ناز پورتال

اتومبیل جدید باواریا آمد بی ام و سری 4 کوپه (عکس)

اتومبیل جدید باواریا آمد بی ام و سری 4 کوپه (عکس)
بعد از تست های متعدد خیابانی بالاخره بی ام و از محصول جدید خود که قرارست ماه آینده میلادی در نمایشگاه دیترویت رسما رونمایی شود، پرده برداشت؛ این شما و این هم سری 4 کوپه . . . کوپه کانسپت نامی است که بی ام و فعلا برای این مدل درنظرگرفته تا به همه هوادارانش بگوید که در مدل تولید نهایی سری 4 اعمال تغیییراتی هرچند اندک دور از انتظار نیست.
 
 
به گزارش پارس ناز مشخص است که نمای ظاهری خودرو از مدل های جدید سری 3 برداشته شده که البته ورودی هوای بزرگتر و طراحی عضلانی آن در قسمت عقب، سری4 را تبدیل به یک سری3 جسورتر کرده! آنگونه که می دانیم سری3 در مدل 2014 قرارست تنها در دو مدل سدان و استیشن تولید شود و زحمت مدل های کوپه و کانورتیبل آن نیز بر دوش سری4 خواهد بود!
 

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده فاصله محوری سری4 معادل 2,810 میلیمتر است یعنی 50 میلیمتر بزرگتر سری3 کوپه؛ فاصله دو چرخ جلو و همچنین دو چرخ عقب نیز به ترتیب 1,545mm و 1,593mm اعلام شده که بازهم نسبت به سری3 کوپه به ترتیب 45 و 80 میلیمتر بزرگتر است. اگر به سایر ابعاد سری4 نیز نگاهی داشته باشیم پی می بریم که با دارابودن عرضی برابر 1,826mm چیزی در حدود 44mm عریض تر و با داشتن ارتفاعی برابر 1,362mm نیز 16mm کوتاهتر از سری3 کوپه شده؛ طول کلی خودرو نیز به 4,641mm رسیده است. در روزهای آینده منتظر بروزرسانی مجدد این صفحه برای اطلاع از جزییات بیشتر سری4 کوپه باشید.