پارس ناز پورتال

فیلم جدید افسانه کونان با بازیگری آرنولد شوارتزنگر

مجموعه : اخبار سینما
فیلم جدید افسانه کونان با بازیگری آرنولد شوارتزنگر
 
«افسانه کونان» با بازی کریس مورگان تابستان سال قبل به نمایش عمومی درآمد و شکست سخت تجاری در جدول گیشه نمایش خورد.یه گزارش پارس ناز قصه این فیلم درباره دوران کودکی کاراکتر کونان و تاثیرپذیری او از پدر سلحشورش بود. این قصه تا دوران جوانی این کاراکتر جنگجوی وحشی را دنبال کرد.کریس مورگان تهیه‌کننده قسمت ششم اکشن ماجراجویانه «سریع و آتشی» می‌گوید تلاش زیادی کرد تا آرنولد را متقاعد به بازی در فیلم تازه «کونان بربر» کند.

به گفته وی: کاراکتر کونان یک روبات نیست در عین حال «کونان بربر» نسخه دوباره‌سازی شده نسخه اصلی و یا حتی احیای آن نیست. این فیلم یک اکشن ماجراجویانه به روز شده از قصه کونان خواهد بود. مورگان که در عین حال یکی از نویسندگان فیلم‌نامه «کونان بربر» جدید هم هست، می‌گوید قصه فیلم مربوط به دورانی می‌شود که کونان بربر بر قلمرو حکومتی پر رمز و راز خود تسلط پیدا می‌کند.

این تهیه کننده آشکار کرد که کاراکتر کونان در این فیلم به هیچ وجه دست به مبارزات بدنی نمی‌زند و مبارزه او، بیشتر فکری خواهد بود.در عین حال مورگان تاکید می‌کند «کونان بربر»جدید از تکنیک‌های کامپیوتری جدید سینما بهره‌ای نخواهد گرفت و آرنولد به همان صورتی که هست، به نمایش گذاشته می‌شود.فیلم نامه «کونان بربر» هم اکنون آماده فیلم‌برداری است و تهیه کنندگان فیلم، در حال حاضر به دنبال انتخاب کارگردانی برای آن هستند.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری این اکشن تاریخی ماجراجویانه اعلام نشده، ولی شنیده می‌شود کلید فیلمبرداری آن اواسط فصل تابستان سال آینده میلادی زده خواهد شد.این فیلم برای نمایش عمومی در اوایل فصل تابستان 2014 آماده می‌شود و هزینه تولید آن حدود 100 میلیون دلار اعلام شده است.آرنولد شوارزنگر اولین بار نقش کونان را در سال 1982 بازی کرد و با بازی در این نقش تبدیل به یک بازیگر مطرح شد و لقب قهرمان اکشن سینما را گرفت. وی در سال 1984 در قسمت دوم این فیلم ظاهر شد.