پارس ناز پورتال

واکنش عجیب کتی پری پس از دیدن همسر سابقش!

مجموعه : اخبار سینما
واکنش عجیب کتی پری پس از دیدن همسر سابقش!
واکنش عجیب کتی پری هنگامیکه همسر سابقش را در رستوران دید او را به یک سوژه خبری تبدیل کرد.به گزارش پارس ناز کتی پری و همسر سابقش “راسل برند” سابقا عنوان زوج طلایی هالیود را به خود اختصاص داده بودند اما اوایل سال جاری میلادی آنها با خبر جدایی شان دنیای هالیوود را در شوک بزرگی فرو بردند. در ماه جولای گذشته پرونده طلاق این زوج هنری کاملا بسته شد و بارها “کتی پری” که اکنون دیگر یک زن مجرد است با هنرمندان و اشخاص زیادی دیده شد که شایعه رابطه با آنها را قوت بخشید.
 
 
 
این اشخاص کسانی مثل “فلورنس”مدل فرانسوی، پرنس هری، راب اکروید و اخیرا هم جان مایر هستند. رابطه او با جان مایر 35 ساله یک رابطه کاملا علنی است و همه میدانند که این زوج هنری با هم رابطه دارند. گفته میشود چندی پیش این ستاره 28 ساله با جان مایر معشوق جدیدش در یک رستوران مشغول صرف بوده که “راسل برند” وارد آنجا می شود.
 
واکنش عجیب کتی پری پس از دیدن همسر سابقش!
 
طبق اظهارات شاهدان کتی پری با دیدن او سریعا زیر میز غذا پنهان شده و سپس جان مایر را مجبور به پرداخت پول میز و خروج سریع از رستوران کرده است.این مسئله به قدری سریع اتفاق افتاد که “راسل برند” اصلا متوجه حضور وی در آنجا نشد، اما این حرکت عجیب وی باعث شد تا او برای مدتی نقل محافل خبری باشد.