پارس ناز پورتال

این خانم قهرمان که هویت او نامشخص نیست! (عکس)

این خانم قهرمان که هویت او نامشخص نیست! (عکس)
قهرمان های افسانه ای مانند زورو یا مرد عنکبوتی و .. معمولا در سایه حرکت می کنند و در پشت یک ماسک هویت خود را پنهان می کنند. ولی این بار قهرمان دیگری در دنیای واقعی ظاهر شده است که شبانه در خیابان های شهر نیویورک حرکت کرده و به بی خانمان های شهر و حیوانات بی پناه کمک می کند.به گزارش پارس ناز او که نام خودش را ولگرد گذاشته است شبانه لباس سیاهرنگ و دستکش های پنجه دار پوشیده و ماسک گربه سیاه به چهره می زند تا در حوالی بروکلین به گشت زنی بپردازد.
 

تفاوت او با قهرمان های فیلم آن است که هویت او معلوم  و در روز نام او نیکول ابرامویکی است و 31 سال دارد.
نیکول پس از اینکه به گزارش نیک صالحی در روزنامه مقاله ای را درمورد قهرمان مردی خواند که در شهر به گشت زنی می پردازد تصمیم به این کار گرفت.به گفته نیکول:"ولگرد اغلب بار منفی دارد، شخصی که درشب می گردد تا چیزی بدزدد و .. ولی من می خواستم تا به آن جنبه خوب هم بدهم.وی برای امنیت خودش با قهرمان های مرد به گشت زنی پرداخته و به جستجوی مردم بی خانمان می رود و به آنها وسایل بهداشتی از جمله خمیر دندان می رساند.
 

 او که از سوپرقهرمان زن داستان ها و فیلم ها الهام گرفته است برعکس آنها از اینکه هویتش پنهان نیست خوشحال است.نیکول در مورد والدینش می گوید:والدین من در مورد کار شبانه من اطلاع دارند ولی زیاد درباره این موضوع صحبت نمی کنند، پدرم بسیار نگرانم است ولی آنها می دانند که من شخص ماجراجویی هستم و به من اعتماد می کنند.