پارس ناز پورتال

این دختر به عشق خواننده محبوبش تغییر جنسیت داد (عکس)

این دختر به عشق خواننده محبوبش تغییر جنسیت داد (عکس)
 این دختر خانم جوان که "کاترینا بست" نام دارد عاشق خواننده جوان و مشهور موسیقی "هری استایل" شده است. اما او پا را فراتر از دیگر طرفداران نوجوان نهاده است و نه تنها میخواهد یک طرفدار خاص باشد بلکه دوست دارد کاملا شبیه ستاره محبوبش شود.به گزارش پارس ناز این دختر 20 ساله با عمل تغییر جنسیت ، آرایش خاص موها و هزینه کردن هزاران دلار برای لباسهایش خود را کاملا شبیه یک خواننده معروف و جوان موسیقی غرب کرده است.
 

او میگوید لباس پوشیدن به سبک "هری" به من اعتماد به نفس میداد برای همین سعی کردم مدل موهایش را هم تقلید کنم.من روزانه بیش از 30 دقیقه وقت میگذارم تا کاملا شبیه ستاره محبوبم شوم. او معتقد است هری یک پسر کامل  و بی نقص است و میتواند الگوی مناسبی برای او در زندگی باشد . او میخواهد کاملا شبیه این ستاره باشد به طوریکه همه آنها را با هم اشتباه بگیرند.
 
 
وی اصالتا یک ایرلندی است اما در پرتقال بزرگ شده است . او از کودکی تمایلاتی پسرانه داشت و با دیدن "هری استایل" و علاقه مندی اش به او این حس در او شدت پیدا کرد و تصمیم گرفت با عمل تغییر جنسیت خود را شبیه این خواننده سازد.او در حال آموختن  گیتار است و تصمیم دارد کارش را تا تبدیل شدن به یک "هری استایل" واقعی ادامه دهد.