پارس ناز پورتال

خانم بازیگر ایرانی به دست دزدها زخمی شد (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
خانم بازیگر ایرانی به دست دزدها زخمی شد (عکس)
دزدان خشن با حمله به هنرپیشه زن برای سرقت کیفش دست چپ وی را شکستند.هما خاکپاش می‌گوید که یک هفته پیش نیز دزدان لوازم داخل خودرویش را به سرقت بردند.به شامگاه ۲۲ آبان‌ماه سال‌جاری بازیگر زن سینما و تلویزیون در حالی که پشت چراغ قرمز سه راه طالقانی منتظر تاکسی بود ناگهان توسط گروهی از دزدان مورد حمله قرار گرفت. دو جوان موتورسوار با گرفتن کیف دستی این هنرپیشه زن بی‌رحمانه وی را سه متر روی زمین کشیدند که او ناله‌کنان روی زمین افتاد و همزمان با خارج شدن کیف از دستش فریاد زنی را همه شنیدند که با پیکر رنجور روی زمین افتاده بود.
 

این هنرپیشه که از ناحیه دست بشدت آسیب دیده بود خود را به نزدیک‌ترین بیمارستان رساند و مورد مداوا قرار گرفت. هما خاکپاش که فعالیت هنری خود را از سال ۶۵ آغاز کرده و فیلم‌های سینمایی و سریال‌های بسیاری بازی کرده است در ازدواج صورتی، غزل، شور عشق و قاصدک و فیلم و سریال‌های زیادی هنرنمایی کرده است.
این زن بازیگر در حالی که صورتش زخمی بود و دهانش دو بخیه داشت و دستش را گچ گرفته بود برای طرح شکایت از دزدان خشن پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و وقتی پیش روی خبرنگار شوک قرار گرفت، گفت: ۲۲ آبان‌ ماه در سه راه طالقانی پشت چراغ قرمز منتظر بودم تا سوار تاکسی شوم که ناگهان دو موتورسوار از پشت سر به من حمله‌ور شدند و کیفم که حاوی اسناد و مدارک، کارت عابربانک، موبایل و ۸۰ هزار تومان پول بود را از دستم قاپیدند.
 
 
به طوری که آنان سه متر مرا با خود و روی زمین کشیدند که از شدت برخورد با زمین صورت و زانوهایم کبود و حتی دست چپم شکست.آنها بی‌اعتنا به ناله‌هایم و خطری که جانم را تهدید می‌کرد پس از چنگ زدن کیفم فرار کردند و با زحمت فراوان خودم را به نزدیک‌ترین بیمارستان رساندم. وی همچنین گفت: هفته گذشته نیز به تالار وحدت رفته بودم.
 
خودرویم را مقابل آنجا پارک کردم وقتی خواستم سوار خودرویم شوم ناگهان در کمال ناباوری دیدم که پخش و کاپشن نیز از داخل خودرویم دزدیده شده است. هما خاکپاش در ادامه گفت: چرا چراغ قرمز فقط باید برای خودروها در نظر گرفته شود و موتورسواران به راحتی عبور کنند؟ قوانین باید برای همگان یکسان باشد.بنابراین گزارش پرونده هما خاکپاش وقتی ادعاهایش را در برابر دادیار جنایی تهران مطرح کرد با دستور قضایی در اختیار تیمی از پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت تا آنان با چهره‌نگاری و بررسی آلبوم مجرمان به ردیابی کیف‌قاپان خشن دست بزنند.
 
 
 
منبع : شبکه