پارس ناز پورتال

اولین مدیر عامل خانم در دنیای مایکروسافت (عکس)

اولین مدیر عامل خانم در دنیای مایکروسافت (عکس)
جولیا لاریسون گرین در دنیای مجازی و در میان مردان اولین مدیر عامل زن در تکنولوژی مدرن است.حالا در میان شرلی سند برگ  و ماریسا مایر در فیس بوک سی ای او در یاهو با جولیا لارسون گرین همکاری خواهد کرد.او اولین مدیر عامل زن در دنیای ویندوز خواهد بود.این غول نرم افزاری هفته گذشته اعلام کرد استیون سینوسکی مسئول توسعه و راه اندازی مایکرو سافت و سیستم عامل ویندوز 8 استعفا داده است. اگرچه این کمپانی علت استعفای تعجب بر انگیز او را فاش نکرد اما آنرا یک تصمیم متقابل دانست.
 
 
مایکروسافت اعلام کردکه خانم لارسون مدیریت تمام برنامه های نرم افزاری و مهندسی سخت افزاری این کمپانی را رهبری خواهد کرد. او اعلام کرد وی همچنین پست خود را به عنوان مدیر ارشد مالی و مدیر ارشد بازاریابی حفظ خواهد کرد.خانم لارسون از سال 1993 با مایکروسافت همکاری داشته است . پیاده سازی اولین نسخه های اینترنت اکسپلورر و همچنین راه اندازی و توسعه برنامه های کاربردی مایکروسافت آفیس از جمله کارهای اوست در مورد ویندوز 7 و 8 او مدیریت برنامه نویسی تحقیقات و همچنین انتشار بین المللی این محصولات را برعهده خواهد داشت.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی نرم افزار و مدرک کارشناسی مدیریت از یکی از مشهورترین و معتبرترین دانشگاههای امریکاست.به گزارش پارس ناز  او در مقام جدیدش مسئول تمامی محصولات حاضر ویندوز و همچنین برنامه ها و محصولات آینده آن خواهدبود. او زنی است که در دنیای که مردان در صنعت آن حرف اول را میزنند خوش درخشیده است.