پارس ناز پورتال

هنرپیشه جدید نقش تارزان چه کسی است؟

مجموعه : اخبار سینما
هنرپیشه جدید نقش تارزان چه کسی است؟
پس از گمانه‌ زنی‌ های زیاد بالاخره «الکساندر اسکارسگاد» بازیگر سوئدی‌تبار سینما، به عنوان بازیگر نقش تارزان در نسخه جدید سینمایی «تارزان» انتخاب شد. تهیه‌کنندگان فیلم هنوز با این بازیگر قرارداد همکاری را امضا نکرده‌اند، ولی گفته می‌شود مذاکرات دو طرف به پایان راه رسیده است. دیوید یاتس کارگردان چهار قسمت از مجموعه فیلم نوجوانانه «هری پاتر»، کارگردان نسخه جدید «تارزان» خواهد بود.

پارس ناز: او هم از انتخاب الکساندر اسکارسگاد برای ایفای نقش مرد جنگلی در این اکشن ماجراجویانه و خانوادگی، راضی به نظر می‌رسد. بجز اسکارسگاد چند بازیگر جوان همچون هنری کاویل، نام‌ هاردی و چارلی هونان هم نامزد بازی در نقش تارزان بودند. نسخه جدید سینمایی «تارزان» نه اقتباس سینمایی از فیلم‌های قبلی «تارزان»، که اقتباسی مستقیم از قصه کتاب کلاسیک ادگار رایس بوروگز خواهد بود.

 

مجموعه قصه این نویسنده قدیمی، درباره جوانی به نام جان کلایتون سوم است ک در تمام جهان او را به عنوان مرد میمونی و یا تارزان می شناسند. جان کلایتون پس از سال‌ها زندگی در جنگل و در بین حیوانات وحشی، دوباره به انگلستان بر‌می‌گردد و زندگی در جامعه شهری را آغاز می‌کند. اما ملکه بریتانیا از وی می‌خواهد دوباره به جنگل‌های کشور آفریقایی کنگو بر‌گردد و مانع از قتل عام اهالی بومی آن شود. در کنگو بر سر معادن طلا جنگ سختی در گرفته و تارزان در بازگشت مجدد به جنگل، با عوامل منفی قصه مبارزه سختی را شروع می‌کند.

گفته می‌شود تا به حال چند فیلم‌نامه‌نویس مختلف بر روی فیلم‌نامه «تارزان» جدید کار کرده‌اند، اما دیوید یاتس هنوز هیچ یک از آن‌ها را قبول نکرده است. قرار است کلید فیلم‌برداری نسخه جدید و احیا شده «تارزان»، اوایل فصل بهار در لوکیشن‌های مختلف کشور کنگو زده شود. تماشاگران سینما الکساندر اسکارسگاد جوان را قبل از این بهار امسال در فیلم پر خرج علمی و تخیلی «کشتی جنگی» در کنار لیام نیسون دیدند. صنعت سینما در دهه چهل میلادی، تعداد زیادی فیلم سینمایی بر مبنای شخصیت تارزان تهیه و تولید کرد.