عضویت در گروه

مروری بر گذشته

13 پیش‌بینی علمی در سال 2015 میلادی 13 پیش‌بینی علمی در سال 2015 میلادی ربات ۶ پا مخصوص عملیات نجات +عکس ربات ۶ پا مخصوص عملیات نجات +عکس دستگاهی جدید برای کم کردن درد کشیدن دندان عقل +عکس دستگاهی جدید برای کم کردن درد کشیدن دندان عقل +عکس تولید انرژی برق از گیاهان زنده تولید انرژی برق از گیاهان زنده اختراع قابلمه خورشیدی +عکس اختراع قابلمه خورشیدی +عکس تکنولوژی منحصر به فرد جدید برای تبدیل خانه به سینمای 3 بعدی +عکس تکنولوژی منحصر به فرد جدید برای تبدیل خانه به سینمای 3 بعدی +عکس کشف جعبه ای مرموز در سیاره سرخ +عکس کشف جعبه ای مرموز در سیاره سرخ +عکس 5 فناوری آینده که شما معتاد آنها خواهید شد 5 فناوری آینده که شما معتاد آنها خواهید شد صندلی و فرمان خودروهای آینده نزدیک +عکس صندلی و فرمان خودروهای آینده نزدیک +عکس ساخت «ربات حشره» برای تحقیق بر روی حشرات +عکس ساخت «ربات حشره» برای تحقیق بر روی حشرات +عکس کشف سیاره ای جدید به مانند زمین کشف سیاره ای جدید به مانند زمین یه کمک این گجت هوشمند پزشک فرزندان خود شوید! +عکس یه کمک این گجت هوشمند پزشک فرزندان خود شوید! +عکس گوشی‌های هوشمند خود را ازاتاق خواب کودکان دور کنید گوشی‌های هوشمند خود را ازاتاق خواب کودکان دور کنید دوچرخه‌ای با چرخ‌های الکترونیکی +عکس دوچرخه‌ای با چرخ‌های الکترونیکی +عکس کوچک‌ترین میکروسکوپ جهان توسط فرانسوی ها اختراع شد کوچک‌ترین میکروسکوپ جهان توسط فرانسوی ها اختراع شد حلزون مرگبارتر از کوسه ها برای انسان ها! حلزون مرگبارتر از کوسه ها برای انسان ها! روباتی که عکس های شما را بر روی کاغذ میاورد! +عکس روباتی که عکس های شما را بر روی کاغذ میاورد! +عکس عکس های باوری نکردنی از نحوه آب گرفتن سفینه فضایی توسط دانشمندان عکس های باوری نکردنی از نحوه آب گرفتن سفینه فضایی توسط دانشمندان تنها موجودی که در فضا هم زنده می‌ ماند +عکس تنها موجودی که در فضا هم زنده می‌ ماند +عکس نمونه اسکلت یک دایناسور دانشمندان دنیا را شوکه کرد +عکس نمونه اسکلت یک دایناسور دانشمندان دنیا را شوکه کرد +عکس

کشف ماهی عجیب انسان نما (عکس)

سیستم بدنی ماهی ها سراسر آبهای شور یا شیرین دنیا، به گونه ایست که به طور کلی با سایر جانوران متفاوت می باشند.این تفاوت هم از لحاظ ظاهری مشهود بوده و هم اینکه از جهت سیستم داخلی بدن نیز به دلیل داشتن آب شش و … با جانوران خاکی تفاوت دارند.به گزارش پارس ناز اما اینبار ماهی اسبی شاخدار این قانون طبیعت را نقض کرده و چهره ای شبیه به انسان به خود گرفته است.

گونه ای جدید از ماهی های شاخدار که در آبهای گرمسیری زندگی می کنند، به تازگی توسط برخی افراد بومی منطقه شکار شده و در کمال تعجب بینی بزرگ وی را مشاهده کردند.در واقع، سر این ماهی به گونه ایست که را بطرزی عجیب مانند چهره انسان ناراضی به نظر می رسد.البته مقصود از بینی،دقیقا نقش بینی در بدن با همان کارآیی نیست،بلکه این جسم ناهمگون به صورت شاخی بر بالای سر این ماهی قرار گرفتهاست؛اما محل قرار گیری این شاخ، بینی یک انسان را برای آدمی تداعی می کند.

پیشتر نیز اینگونه از ماهی ها شناخته شده بودند، اما این گونه استثناء به عقیده دانشمندان به دلیل جهش ژنتیکی دماغی درازتر دارند.این گونه ماهی ها اغلب در در بین گیاهان خودرو در اقیانوس هند و اقیانوس آرام یافت می شود.طول آنها می تواند به حدود ۲۵ اینچ برسد و غذایش بر روی جلبک ها و موجودات کف دریا تأمین می شود.

آرایشگری هنری زادور