پارس ناز پورتال

این زوج عاشق بعد از 50 سال به هم رسیدند (تصاویر)

این زوج عاشق بعد از 50 سال به هم رسیدند (تصاویر)
زوجی که از زمان دانشکده یکدیگر را دوست داشته ولی 52 ساله را از هم جدا بودند اکنون اعلام کردند که بالاخره در این هفته ازدواج کردند.به گزارش پارس ناز امیلی دنیلسون 70 ساله و تری بریتون 69 ساله اهل کالیفرنیا ، اولینن بار در سال 1960 در ترم اول دانشکده با یکدیگر آشنا شدند ولی بعد از دوسال ارتباط آنها قطع شد.دنیلسون با شخص دیگری ازدواج کرد و بریتون نیز در نیروی دریایی جنگ ویتنام خدمت می کرد.
 
 
به گفته بریتون:ما هر کدام به خاطر زندگی مسیر جدایی را در پیش گرفتیم ، چرا که زندگی از ما این طور می خواست.با وجود این خانواده هایشان همچنان با یکدیگر در ارتباط بوده و مادر بریتون هر سال کریسمس برای دنیلسون کارت تبریک می فرستاد.یک سال دنیلسون وقتی نامه مادر بریتون را دریافت کرد که نوشته بود پسرش همیشه خواسته با او باشد، بسیار شگفت زده شد. ولی از آنجا که در آن زمان خودش ازدواج کرده بود هیچ اقدامی نکرد.
 
 
سرانجام والدین بریتون فوت کرده و او موقتا به خانه پدری در آرکانزاس بازمی گردد، دنیلسون که از فوت آنها بی اطلاع بود مانند هر سال کارت تبریک کریسمس را به همراه عکس خود و خانواده اش برای آنها می فرستد ، ولی از قضا بریتون این بار نامه را دریافت می کند و عکس معشوق 50 سال پیش خود را دوباره می بیند.نامه را جواب می دهد و در عین حال که از فوت والدینش خبر می دهد از او می خواهد که او را ببیند.
 

 بعد از چندماه از وی تقاضای ازدواج می کند. در کارت دعوت خود عکس زمان دانشجویی و عکس حال حاضر خود را چاپ کرده بودند و از ازدواج خود مانند به حقیقت پیوستن یکی از داستان های افسانه ای یاد کردند.
 
 
 
 
 
پرشین وی