پارس ناز پورتال

مشهورترین افراد هالیوود که به همسر خود خیانت کردند

مجموعه : اخبار سینما
مشهورترین افراد هالیوود که به همسر خود خیانت کردند
یکی از بزرگترین خطرها که زندگی مشترک انسان را تهدید میکند خیانت است. این اتفاق در زندگی بسیاری از افراد رخ میدهد، اما اگر آن فرد مشهور باشد قضیه بسیار فرق میکند و این اتفاق مسلما بازتاب گسترده تری خواهد داشت.به گزارش پارس ناز در زیر به بعضی از افراد مشهوری که خیانت کرده اند و خود را در معرض قضاوت و انتقاد مردم و رسانه ها قرار داده اند اشاره می کنیم.
 

1- وقتی کریستن استوارت، بازیگر فیلم گرگ و میش، بعد از ۴ سال رابطه عاشقانه به رابرت پتینسون ستاره مشهور و بازیگر همان فیلم خیانت کرد همه طرفدارانش دچار شوک شدند. مدتی پیش یک خبرنگار کنجکاو عکس هایی را منتشر کرد که از رابطه کریستن با کارگردان یکی از فیلم هایش پرده بر می داشت. این کارگردان متاهل و پدر دو فرزند بود. این بازیگر جوان سپس به اشتباه خود اقرار و پشیمانی خود را رسما اعلام کرد و از پتینسون خواست تا او را ببخشد.
 
 
2- در سال ۲۰۱۰ یعنی زمانی که رابطه عاشقانه اشتون کوچر و دمی مور ۸ ساله شده بود مجله استار متن پیامک هایی را منتشر کرد که از رابطه دختری ۲۱ ساله به نام بریتنی جونز با اشتون کوچر خبر می داد. این شایعه از طرف اشتون کوچر و دمی مور به شدت تکذیب شد و این دو با انتشار تصاویری از خود کوشیدند تا به همه نشان دهند همچنان صمیمی و خوشبخت هستند. با این حال به زودی سر و کله دختری دیگر به نام سارا لیل پیدا شد که ادعا می کرد با کوچر ارتباط داشته است. این اتفاق برای دمی مور آخر خط بود، و او در ماه نوامبر تقاضای طلاق داد.
 
 
3- جس جیمز نه تنها به همسر خود ساندار بولاک خیانت کرد، بلکه بهترین سال زندگی او یعنی سالی که موفق به دریافت اسکار شده بود را نیز خراب کرد. مدت زیادی از مراسم اسکار نمی گذشت که میشل مک گی از رابطه خود با جس جیمز پرده برداشت و سپس رابطه این مرد با دست کم ۴ زن دیگر افشا شد. این اتفاق نتیجه ای جز طلاق ساندرا بولاک نداشت. جالب اینکه جس جیمز در ازدواج بعدی خود هم موفق نبود چون همسرش کت وون دی به رابطه او با ۱۹ زن دیگر پی برده بود!
 

4- آرنولد شوارتزنگر در فیلم ها ترمیناتور (نابودگر) است، و در زندگی واقعی ازدواجش را نابود کرده است. همسر او ماریا شرایور بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک دریافت که فرزند ۱۰ ساله خدمتکارشان در واقع حاصل رابطه نامشروع شوارتزنگر با آن خدمتکار است. بدتر اینکه شرایور و خدمتکار در یک زمان حامله بوده و پسر شرایور، کریستوفر، با پسر خدمتکارشان همسن است. سپس در ماه مه ۲۰۱۱ این زوج از هم جدا شدند. اما صحبت هایی شوارتزنگر پس از این رسوایی اخلاقی شنیدنی است . او می گوید من مستحق خشم و سرزنش دوستان و خانواده هستم. اشتباهی که من مرتکب شده ام هیچ توجیهی ندارد و من مسئولیت غم و رنجی را که ایجاد کرده ام می پذیرم.
 
 
5- تایگر وودز، این قهرمان گلف از محبوبیت زیادی برخوردار بود اما شایعه رسوایی اخلاقی و خیانت او به همسر سوئدی اش طرفدارانش را دلسرد کرد. راشل یوچیتل یکی از زنانی بود که با تایگر وودز در ارتباط بود. همین طور چند گارسون زن، چند بازیگر فیلم های غیراخلاقی و چند دانش آموز در فهرست کسانی قرار داشتند که تایگر وودز با آنها ارتباط برقرار کرده بود. همسر او بعد از طلاق با دو فرزندشان سم و چارلی زندگی می کند.
 

6- ماجرای خیانت بیل کلینتون به همسرش هیلاری کلینتون موقعیت او را به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده به خطر انداخت. همه چیز از آن جایی شروع شد که منشی کلینتون مونیکا لوینسکی در سال ۱۹۹۵ جزئیتا رابطه اش با بیل کلینتون را با یکی از همکارانش در میان گذاشت. بعدها ۶ زن دیگر روابط هرچند کوتاه خود با کلینتون را افشا کردند. به گزارش پارس ناز کلینتون در خاطرات خود می نویسد رابطه با لویسنکی تاریک ترین بخش زندگی خصوصی من بود. من فکر می کنم اشتباهات من بدترین دلیل ممکن را داشتند – من آن کار ها را انجام دادم چون می توانستم. این بدترین، غیراخلاقی ترین وغیرقبل دفاع ترین دلیلی است که می توان برای اشتباهات خود پیدا کرد.
 

7- هیو گرانت و الیزابت هرلی پس از یک رابطه ۸ ساله به یک بن بست واقعی رسیدند : پلیس لس آنجلس گرانت را به همراه یک فاحشه دستگیر کرد. بعدا گرانت خطای خود را پذیرفت و گفت من کار بسیار بدی انجام دادم.این را می دانم ولی الیزابت بسیار مهربان و بزرگوار است و ما به کمک یکدیگر از این بحران بیرون خواهیم آمد. 5 سال بعد هرلی و گرانت به صورتی مسالمت آمیز از هم جدا شدند.
 

8- مک رایان در سال ۲۰۰۰ به دور از چشم همسرش دنیس کواید با راسل کرو ارتباط برقرار کرد. این رسوایی اخلاقی شهرت و آبروی مک رایان را وارد مرحله ای جدید کرد، مرحله ای که به گفته خود او جالب بود و به او حس آزادی و رهایی می داد چون دیگر مجبور نبود نگران قضاوت دیگران باشد. مک رایان در سال ۲۰۱۰ با یک خواننده راک به نام جان ملنکمپ در انظار حضور یافت، درست پس از آنکه این مرد به زندگی مشترک ۱۸ ساله با همسرش الن خاتمه داده بود.
 

9- جود لا، بازیگر شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۳ از همسرش سادی فراست جدا شد و با سینا میلر نامزد کرد. اما رابطه او و نامزدش پس از افشای رابطه پنهانی جو لا با پرستار بچه هایش به جدایی انجامید. جالب اینکه میلز در سال ۲۰۰۹ پس از آنکه سامانتا بورک فرزند چهارم جود لا را به دنبا آورد، فرصت دیگری به او داد. جود لا در مصاحبه با روزنامه دیلی میل گفت من اشتباه کردم. همه اشتباه می کنند. من هرگز دوباره به سینا خیانت نمی کنم.” سرانجام در سال ۲۰۱۱ این دو مجددا رابطه خود را با هم قطع کردند.
 
مشهورترین افراد هالیوود که به همسر خود خیانت کردند

10- سینا میلر از سوی جود لا مورد خیانت و بی وفایی قرار گرفت، ولی خود او در خیانت مرد دیگری نقش داشت. ۸ سال از ازدواج بالتازار گتی با روزتا میلینگتون طراح مد می گذشت که خبر رابطه پنهانی او با سینا میلر منتشر شد. همان ماه گتی خبر جدایی خود از مادر ۴ فرزندش را اعلام کرد. هرچند یک سال بعد دوباره میلینگتون گتی را پذیرفت . گتی می گوید ” جدایی من از همسرم مرحله ای بسیار دشوار از زندگی ما بود. دلم برای خانواده ام تنگ شده بود و خدا را شکر می کنم که روزتا درک بالایی دارد و به من فرصت دوباره داده است.
 

11- تا به حال کسی خبر خیانت آن هچ را نشنیده، ولی از این شاخه به آن شاخه پریدن و روابط کوتاه و سریع او او را در معرض انتقادات عده ای قرار داده است.او در سال ۲۰۰۰ او به اولین رابطه طولانی مدت خود پایان داد و بلافاصله با فیلمبردار یکی از فیلم هایش کلی لافون آشنا شد. ۷ سال بعد هچ با وجود داشتن یک فرزند پسر از لافون جدا شد و بلافاصله رابطه خود را جیمز تاپر که مدتی پیش از همسرش جدا شده بود آغاز کرد و از او یک پسر دارد.
 

12- نامزدی بریتنی اسپیرز و کوین فدرلین از چند جهت مورد انتقاد قرار گرفت: اول اینکه آنها زمانی تصمیم به ازدواج گرفتند که تنها ۱۲ هفته از آشنایی آنها می گذشت. دوم ازدواج دو روزه بریتنی با جیسون الکساندر در گذشته بود و بدتر اینکه در زمان آشنایی این دو همسر فدرلین فرزند دوم خود را باردار بود. همسر او شار جکسون می گوید ” این تنها نابودی یک رابطه نبود بلکه نابودی یک خانواده بود.
 
سرانجام کوین و بریتنی با هم ازدواج کردند اما این ازدواج تنها ۳ سال دوام داشت و حاصل آن دو فرزند پسر بود. سرانجام در سال ۲۰۱۰ کوین در تلویزیون از شار جکسون معذرت خواهی کرد و گفت می دانم چه رنج و دردی را تحمل کرده ای. من خودخواهانه عمل کردم و از تو معذرت می خواهم. بعدها در سال ۲۰۱۱ کوین فدرلین با ویکتوریا پرینس آشنا شد و حاصل این آشنایی یک دختر به نام تیلور بود.
 

13- مل گیبسون پس از ۲۸ سال زندگی مشترک همسرش روبین گیبسون را به خاطر زن دیگری به ترک کرد. تنها چند هفته بعد از آنکه روبین تقاضای طلاق داد، همسر جدید گیبسون باردار شد. گیبسون و روبین ۷ فرزند داشتند و گیبسون در مصاحبه ای تلویزیونی به اشتباه خود اعتراف کرد و گفت من ازدواجم را خراب کردم و سزاوار سرزنش هستم. بعدها او از همسر دومش هم جدا شد و درگیری شدیدی بر سر حضانت دخترشان لوسیا بین این دو درگرفت که خوشبختانه در سال ۲۰۱۱ رفع گردید.