پارس ناز پورتال

عکس هایی از نامزد های بهترین بازیگر زن در اسکار 2013

مجموعه : اخبار سینما
عکس هایی از نامزد های بهترین بازیگر زن در اسکار 2013
جنیفر لارنس : برای بازی در فیلم کتاب بارقه امیداین فیلم درباره مردی جوان به نام “پیت سولیتانو” است که قبلا معلم بوده و مدتی را هم در یک موسسه بیماران ذهنی گذرانده است. پت نزد پدر و مادرش بازمی گردد و در همین حال می کوشد با همسر سابقش آشتی کند. اوضاع زمانی بدتر می شود که پت با دختری اسرارآمیز به نام “تیفانی” (لارنس) که مشکلا خاص خودش را دارد، آشنا می شود.

گفتنی است، “کتاب بارقه امید” با دریافت جایزه بهترین فیلم از نظر مردم که جایزه اصلی جشنواره فیلم تورنتو است به نوعی راه موفقیت خود را در فصل جوایز باز کرد.به گزارش پارس ناز  این جشنواره از دیرباز نقطه شروع فصل جوایز سینمایی و آشنایی با رقبای احتمالی بوده است.
 

ماریان کوتیلارد : برای بازی در فیلم “زنگار و استخوان”زنگار و استخوان داستان رابطه مردی را به نام علی که در یک کلوب شبانه کار می کند با زنی به نام استفانی روایت می کند که بر اثر یک حادثه تلخ همه چیز در این رابطه به هم می ریزد.
 
 
هلن میرن : برای بازی در فیلم “هیچکاک”هلن میرن” که سابقه طولانی در ایفای نقش های تاریخی دارد، در این فیلم نقش “آلما رویل” همسر آلفرد هیچکاک را بازی کرده است.
 
 
نائومی واتس : برای بازی در فیلم “غیرممکن” این فیلم داستان خانواده ای است که در حادثه سونامی در سال 2004 در شرق آسیا سعی می کنند که زنده بمانند. فیلم صحنه های دلهره آور زیادی از سونامی دارد اما اکثریت داستان اینگونه به نظر می رسد معطوف به بعد از حادثه است.
 

کونژانه والیس : برای بازی در فیلم “درندگان جنوب وحشی درندگان جنوب وحشی” که در جشنواره ساندنس موفق به کسب جایزه بزرگ هیئت داوران شد، با داستانی هولناک و فانتزی از یک جامعه بیمار، زندگی یک دختر شش ساله که با پدرش زندگی می کند را روایت می کند که برای نجات از شرایط خود تلاش می کنند